دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 خرداد 1396 - 16:09
به مناسبت سالروز راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی و فتح خرمشهر صورت گرفت

برگزاری همایش پیاده‌روی در واحدهای کهنوج، رودهن و لامرد

همایش پیاده‌روی به مناسبت سالروز راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی و حماسه فتح خرمشهر در واحدهای کهنوج، رودهن و لامرد برگزار شد.
کد خبر : 181735

به گزارش آنا،‌ در اجرای تقویم بهاره و به مناسبت سالروز راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی و فتح خرمشهر، تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن طبق روال سال‌های قبل، ششمین همایش پیاده روی و گلگشت دشت لار برای کارکنان و اعضای هیات علمی برگزار کرد.


به همت تربیت بدنی دانشگاه و تأکید هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن تعداد 250 نفر از کارکنان و اعضای هیات علمی در دو بخش، برادران روز یکشنبه و خواهران در روز دوشنبه هفته جاری به طبیعت زیبای دامنه‌های قله دماوند اعزام شدند.


در ادامه این برنامه شرکت کنندگان به وسیله چای آویشن و ناهار پذیرایی شدند و با هماهنگی گروه کوهنوردی واحد به چیدن آویشن و سبزی‌های صحرایی پرداختند.



دکتر نقی شجاع رئیس واحد رودهن قبل از حرکت گروه به این مسافرت یکروزه به نیکی یاد کرد و آن را باعث تجدید قوا و روحیه برای کارکنان و اعضای هیات علمی دانست.


کورش حنیفی مدیر تربیت بدنی با ابراز امیدواری نسبت به اجرای این برنامه در سالیان آتی گفت: «گروه کوهنوردی واحد تلاش دارد تا هر ساله دربرگزاری اردوهای با کیفیت بهتربرای اعضای هیات علمی وکارکنان گام بردارد.»


در پایان گلگشت کارکنان و اعضای هیات علمی ازدکترشجاع به واسطه حمایت از برگزاری چنین برنامه های و رئیس دانشگاه دکترنوریان آن هم به خاطر تشویق دربرگزاری برنامه های فوق تشکر کردند.


دکتر کورش پارسا معاون اداری و مالی واحد رودهن هم برای تشویق اعضای هیات علمی وکارکنان و خسته نباشی به عوامل برگزاری اردو از تفرجگاه دامنه سرافراز دماوند بازدید کرد و حمایت همه جانبه دانشگاه رابه آنها ابلاغ کرد.


همایش پیاده روی به مناسبت سالروز تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی و سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر با حضور استادان، کارکنان و دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کهنوج برگزار شد.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کهنوج، علی اصغر پوربهزادی رئیس واحد کهنوج ضمن تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر و تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: «با تاییدات حضرت امام خمینی(ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی و پی‌گیری‌های حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی(رحمت الله علیه) دانشگاه آزاد اسلامی در راستای افزایش سطح علمی و آموزشی کشور و پاسخ به شمار فزاینده تقاضا برای تحصیلات عالیه راه‌اندازی شد.»


وی آزادسازی خرمشهر را نقطه عطفی در پیروزی هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: «ملت ایران ملتی پایبند به نظام مقدس جمهوری اسلامی و حماسه ساز هستند با حضور پرشور در انتخابات و انتخاب مجدد آقای حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور برگ زرینی در تاریخ ایران اسلامی ثبت کردند.»


رئیس واحد کهنوج با توجه به نقش کلیدی ورزش خصوصاً ورزش همگانی در ایجاد روحیه نشاط و شادابی، از کارکنان، استادان و دانشجویان خواست از ظرفیت و امکانات ورزشی دانشگاه حداکثر استفاده را داشته باشند.


در پایان این همایش پس از ادای احترام به شهدای گمنام و عطرافشانی قبور مطهرشان به قید قرعه به شرکت کنندگان جوایزی اهدا شد.


همایش پیاده روی خانوادگی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد برگزار شد.



همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی به مناسبت سالروز راه اندازی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.


در این همایش که کارمندان، اعضای هیات علمی، اساتید و خانواده آنان به همراه تعدادی از دانشجویان دانشگاه حضور داشتند به مناسبت سی ویک اردیبهشت سالروز راه اندازی دانشگاه آزاد اسلامی، از محل شهدای گمنام دانشگاه تا گلزار شهدای مرکزی شهرستان لامرد پیاده روی خانوادگی برگزار شد و در پایان مراسم به قید قرعه جوایز نفیسی به شرکت کنندگان اهدا شد.


این همایش با همکاری معاونت دانشجویی و فرهنگی، معاونت اداری مالی و تربیت بدنی واحد برگزار شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته