دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 ارديبهشت 1396 - 16:29

قدردانی از دانشگاه آزاد اسلامی دماوند در تکریم و خدمت به خانواده شهدا

در جلسه ستاد شاهد و ایثارگر و به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی دماوند عملکرد مطلوب این واحد در زمینه تکریم و خدمت رسانی به خانواده معظم شهدا و تشییع شهدای گمنام عنوان شد.
کد خبر : 180350

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا،‌ جلسه ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند در سال 1396 با حضور امیر مرادی معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستانهای استان تهران، صابر سبحانی مدیر آموزش شهرستان‌های استان تهران، دکتر محمود صفری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند به همراه تعدادی از اعضای هیات رئیسه، حسین عبدالله اشرفی رئیس بنیاد شهید دماوند و فاطمه صدیقی معاون فرهنگی بنیاد شهید به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.


ارائه گزارش از سوی مسئولان بنیاد شهید شهرستان دماوند و دانشگاه، تصمیم‌گیری در مورد زمان تشکیل جلسات در طول سال تحصیلی جاری و جدید 96-95، بررسی موضوعات دانشجویان شاهد و ایثارگر و تصمیم‌گیری برای امور آموزشی و سایر موارد دانشجویان شاهد برای ترم اول ودوم سال تحصیلی، ارائه پیشنهادات و راهکارهای لازم درباره خدمات دهی مطلوب تر به دانشجویان جامعه هدف از جمله مواردی بود که در این جلسه مطرح شد.


رئیس واحد دماوند نسبت به انجام امور مربوط به خانواده شاهد و ایثارگر تاکید و از عملکرد همکاران خود در این واحد تشکر کرد.


محمود صفری پیشنهاد عقد تفاهم‌نامه همکاری آموزشی در بخش دانش آموزی (دبستان –راهنمایی-متوسطه و پیش دانشگاهی) برای تحصیل فرزندان شاهد و ایثارگر در یکی از مدارس دماوند را ارائه داد تا به صورت آزمایشی صورت پذیرد.


ابراهیم جعفرقلی دبیر جلسه نیز گزارش عملکرد واحد دماوند را ارائه و دستور جلسه را اعلام کرد.


امیر مرادی معاون فرهنگی بنیاد شهید و ایثارگران شهرستانهای استان تهران و هیات همراه، از عملکرد خوب دانشگاه در زمینه تکریم و خدمت رسانی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران و مراسم تشییع، تدفین، بزرگداشت و اربعین شهدای گمنام دانشگاه تشکر کردند.


در پایان جلسه قرار شد برنامه‌های فرهنگی ( اعم از اردو-مسابقات قرآن و سایر موارد) با همکاری بنیاد شهید و معاونت فرهنگی دانشجویی واحد دماوند برای همه دانشجویان بویژه دانشجویان شاهد پیش‌بینی و انجام شود و نیز قدردانی از دانشجویان رتبه برتر و نخبه علمی در سال تحصیلی با همکاری بنیاد شهید و معاونت فرهنگی و دانشجویی واحد دماوند انجام و اقدامات لازم صورت پذیرد.


در پایان جلسه لوح تبریک برای انتصاب امیر مرادی به سمت معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستانهای استان تهران از سوی دکتر صفری به وی تقدیم و از زحمات گذشته مرادی در اداره بنیاد شهید دماوند قدردانی شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته