دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 ارديبهشت 1396 - 09:19

کسب دو مدال طلا در مسابقات طراحی معماری آمریکا از سوی عضو هیأت علمی و دانشجوی واحد رامسر

عضو هیأت علمی و دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر موفق به کسب دو مدال طلا در مسابقات بین‌المللی طراحی معماری (IDA) آمریکا شد.
کد خبر : 179604

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، طرح مرکز مراقبت از مادران و نوزادان مستخرج از پایان نامه دانشجو ریحانه صنعتی رشته کارشناسی پیوسته معماری به راهنمایی دکتر سیدیاسر موسوی عضو هیأت علمی گروه معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر در مسابقات بین المللی طراحی معماری International Design Awards (IDA) در کشور آمریکا رتبه اول را کسب کرده و دو مدال طلا را به خود اختصاص داد.


مسابقه International Design Awards (IDA) یکی از مسابقات معتبر بین المللی طراحی است که از سال ۲۰۰۷ برای شناخت، تقدیر و تشویق ایده‌ها و طرح‌های تاثیرگذار و رونمایی از استعدادهای نوظهور در معماری، طراحی داخلی، طراحی صنعتی، گرافیک و طراحی مد شکل گرفته و در دو بخش حرفه‌ای و دانشجویی برگزار می‌شود.


پروژه‌های ارسالی باید مفهومی، تکمیل شده و یا در حال ساخت و مربوط به پنج سال اخیر باشند. هیات داوران متشکل از طراحان، معماران، منتقدان هنری، سردبیران، مدیران فرهنگی و توسعه دهندگان طراحی صنعتی هستند. همچنین طرح برندگان در کتاب جایزه طراحی بین المللی انتشار می‌یابد و جایزه IDA به برندگانی که عنوان طراح سال را دریافت کرده اند، در مراسم رسمی دوسالانه جایزه طراحی بین المللی در لس آنجلس اهدا خواهد شد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب