دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 ارديبهشت 1396 - 14:22

پورمحمدی: آرای مردم حق الناس است/ فضای انتخاباتی، ترکیبی از تمام رنگ‌هاست

وزیر دادگستری گفت: مسئولان ضمن رعایت تمامی مسائل و دادن این اطمینان به مردم که آرای آنها امانت است، باید از این آراء که حق الناس محسوب می شود به خوبی حفاظت کنند.
کد خبر : 179468

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا از ایرنا، مصطفی پور محمدی، وزیر دادگستری گفت: مسئولان، موظفند با آماده سازی بستر انتخابات، زمینه هرچه بیشتر مشارکت و امنیت لازم برای حضور مردم را به بهترین وجه برقرار کنند.


وزیر دادگستری همچنین بر شمارش نتایج آرای انتخاباتی در کمترین زمان ممکن و اطلاع رسانی این نتایج در اسرع وقت به مردم تاکید کرد.


وی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران با حضور و مشارکت مردم درتمامی عرصه ها شکل گرفته است و زمانی که حضرت امام راحل، انقلاب اسلامی را پایه گذاری و هدایت کردند به واسطه حضور همین مردم بود.


وزیر دادگستری گفت:اگر مردم حضور نداشتند انقلاب اسلامی نیز شکل نمی گرفت و 22 بهمن 1357 ، همچنین 12 فروردین 1358 نمونه های پرشوری از حضور مردم است که دوباره در 29 اردیبهشت ماه جاری نیز شاهد تجلی این حضور خواهیم بود.


پورمحمدی گفت: این نظام و انقلاب با حضور مردم مستحکم و استوار است زیرا مردم در تمامی عرصه ها هوشمندانه، مومنانه و مقتدرانه حضور دارند.


وی در پاسخ به سوالی که اگر بخواهیم فضای انتخابات و حضور مردم را به رنگ ترسیم کنیم آنرا چگونه می بینید اینگونه پاسخ داد:‌ فضای انتخابات را با نور الهی و ترکیبی از تمامی رنگ ها می بینم که ان شاالله در فضای ایرانی اسلامی شکل می گیرد.فضای حضور مردم در انتخابات هفت رنگ است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته