دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 ارديبهشت 1396 - 09:13

هزینه میلیاردی سایپا برای جذب علی دایی

مدیران باشگاه سایپا برای حضور چشم‌‌گیر در فصل جدید لیگ برتر با علی دایی به توافق رسیدند و کادر گرانقیمتی را برای این تیم انتخاب کردند.
کد خبر : 179315

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، مدیران مجموعه سایپا بعد از کناره‌گیری حسین فرکی از سرمربیگری این تیم، علی دایی را به عنوان سرمربی سایپا انتخاب کردند.


سایپایی‌ها با دایی قرارداد یکساله امضا کردند و طبق گفته‌های درویش مدیرعامل باشگاه برنامه این تیم برای لیگ هفدهم کسب سهمیه آسیایی است.


اما نکته مهم در مورد قرارداد دایی، مبلغ قرارداد است که درویش چیزی به آن اشاره نکرد و اعلام کرد که دایی حرفی در مورد مبلغ نزد و گفت هر چقدر که دوست دارید بنویسید.


علی دایی در فصل گذشته با مبلغ یک میلیارد و 120 میلیون تومان سرمربی نفت تهران شد هرچند دایی و درویش دیروز به طور رسمی در مورد مبلغ قرارداد صحبت رسمی با هم نکردند اما گفته می شود قرارداد دایی با سایپا در لیگ هفدهم یک میلیارد و 400 میلیون تومان خواهد بود و این عدد در قرارداد وی درج خواهد شد.


این در حالی است که سایپا در فصل گذشته هم دستمزد بالایی برای فرکی پرداخت کرد و یک میلیارد و 250 میلیون تومان با این مربی قرارداد بست.


از سوی دیگر دایی همیشه در هر تیمی که کار کرده محمد دایی برادرش و بهزاد غلامپور را هم با خودش به همراه داشت. مبلغ قرارداد این دو مربی در سال گذشته در نفت تهران 180 میلیون تومان بوده است که این عدد امسال به 200 میلیون تومان خواهد رسید.


سایپایی‌ها هم که امسال می خواهند جزء تیم‌های مدعی باشند برای کادر فنی خودشان حدود یک میلیاردو هشصد میلیون خرج خواهند کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته