دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 ارديبهشت 1396 - 14:07
درگفت‌وگو با آنا؛

الماسخاله: آماده واگذاری مالکیت باشگاه سپیدرود رشت هستیم/ شهرداری اسیر انتخابات شده و گامی برنداشته است

رئیس هیات فوتبال استان گیلان گفت: به خاطر انتخابات شهرداری تلاشی برای گرفتن مالکیت باشگاه سپیدرود رشت انجام نداده است.
کد خبر : 179090

فرامرز الماسخاله در واکنش به اینکه وی چگونه اعلام کرده هیات فوتبال استان گیلان مالکیت تیم سپیدرود رشت را در لیگ برتر برعهده می‌گیرد در شرایطی که این کار برخلاف قوانین سازمان لیگ است به خبرنگار ورزشی آنا، گفت: «متاسفانه اخبار و صحبت‌هایی که بعضا از من منتشر می‌شود برخلاف آن حرفی است که زده‌ام. به‌نظرم دوستان به اشتباه متوجه منظور من می‌شوند که همین موضوع باعث شده برای ما دردسر ایجاد شود.»


او ادامه داد: «من گفتم در حال حاضر مالکیت باشگاه سپیدرود با هیات فوتبال استان گیلان است و هیچ‌وقت نگفتم که ما در لیگ برتر مسئولیت تیم را می‌پذیریم. سال گذشته آقای غلامی مالک قبلی باشگاه سپیدرود رشت قصد واگذاری باشگاه را داشت ولی حاضر نشد آن را به شخص یا نهادی واگذار کند که به موجب آن خودش بدهکار باشد. او قصد داشت بین اداره کل ورزش استان گیلان یا هیات فوتبال یکی مالکیت باشگاه را برعهده بگیرد.»


رئیس هیات فوتبال استان گیلان افزود: «نهایتا این ما بودیم که پذیرفتیم مالکیت باشگاه سپیدرود را به مدت یک فصل بپذیریم البته برای آنکه این باشگاه به بدهی نخورد قراردادی با شهرداری بستیم که به موجب آن یک میلیارد تومان به باشگاه پرداخت شود و البته این تعهد را هم به سیدمحمدعلی ثابت‌قدم شهردار رشت دادیم که در صورت صعود تیم به لیگ برتر اولویت واگذاری باشگاه سپیدرود با شهرداری است.»


وی خاطرنشان کرد: «پس از اینکه تیم سپیدرود جواز صعود به لیگ برتر را به‌دست آورد ما دو روز بعد از اینکه شادی‌های‌مان را کردیم نامه‌ای به شهرداری نوشتیم که براساس قولی که دادیم نسبت به مالکیت تیم سپیدرود اقدامات لازم را انجام دهیم و هیات فوتبال ظرف 10 روز آینده آمادگی واگذاری را دارد. الان آن 10 روز به پایان رسیده اما به خاطر انتخابات شهرداری تلاشی برای گرفتن مالکیت باشگاه انجام نداده است. برای همین هر فرد یا نهادی که برای گرفتن مالکیت باشگاه سپیدرود رشت واجد شرایط باشد ما حاضریم که مالکیت را واگذار کنیم.»


الماسخاله تاکید کرد: «خیلی‌ها نگران این هستند که به درازا کشیدن موضوع واگذاری سپیدرود رشت باعث شود که تیم از قافله عقب بیفتد و در فصل بعدی لیگ برتر برای بقا به مشکل بخورد. ما چند صد برابر نگران بحث واگذاری سپیدرود هستیم و امیدواریم هر چه زودتر بتوانیم باشگاه را واگذار کنیم تا برای لیگ برتر تیم آماده شود و بتواند بازیکنان مورد نظرش را جذب کند تا پدیده مسابقات شود نه تیمی که از هفته اول برای ماندن در لیگ برتر دست‌وپا بزند.»


انتهای پیام/

برچسب ها: سپیدرود رشت
ارسال نظر
قالیشویی ادیب