دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 ارديبهشت 1396 - 09:56
دو خبر/

درخشش دبستان دخترانه سما واحد کرمان در جشنواره برترین‌های دوره ابتدایی

دبستان دخترانه سما واحد کرمان در جشنواره ویژه برترین‌های دوره ابتدایی ناحیه یک آموزش و پرورش کرمان، مورد قدردانی قرار گرفت.
کد خبر : 179046

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، جشنواره برترین‌های دوره ابتدایی ناحیه یک آموزش‌وپرورش کرمان با حضور مسئولان ناحیه یک آموزش و پرورش، مدیران مدارس ابتدایی ناحیه یک و سیدحمید غفوری معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما واحد کرمان به عنوان میهمان ویژه در محل سالن امام حسین (ع) برگزار شد و از مدیران برتر مدارس، استادان راهنمای طرح‌های برتر جابر بن حیان و فرهنگی و دانش‌آموزان برتر مسابقات قدردانی به عمل آمد.


ناهید نادرنژاد مدیر دبستان دخترانه سما واحد کرمان، علی حسینخانی استاد راهنمای طرح‌ جابر ین مدرسه و فاطمه قانونی مهر دانش‌آموز پایه پنجم مدرسه در این مراسم مورد قدردانی قرار گرفتند.


جشن پایان سال


با نزدیک شدن به پایان سال تحصیلی، پیش دبستانی دخترانه سما واحد کرمان جشن باشکوهی برگزار کرد.


در این مراسم که با حضور خانواده نوآموزان در محل تالار حاقظ دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان برگزار شد، سید حمید غفوری معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما با تشکر از زحمات کارکنان پیش دبستانی گفت: سعی ما در مرکز سما بر آموزش فعالیت‌های گروهی به نوآموزان و تقویت قدرت خلاقیت آنان با برگزاری کلاس‌هایی همچون موسیقی، سرود و ... است.


این مراسم با اجرای سرود، تئاتر و حرکات نمایشی خلاق از سوی نوآموزان پیش‌دبستانی همراه بود و در پایان هدایایی به رسم یادبود به آنها اعطا شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته