دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 ارديبهشت 1396 - 13:15
غلامپور در گفت وگو با آنا:

غریبانه قهرمان شدیم/ باشگاه آب خوردنی تمرینات را هم تهیه نکرد

مربی نفت تهران گفت: فدراسیون فوتبال باید روی عملکرد مدیران باشگاهها نظارت داشته باشد که چه افرادی وارد فوتبال می‌شوند و قصد تیم داری دارند.
کد خبر : 178954

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم فوتبال نفت تهران در فینال جام حذفی فوتبال ایران موفق شد از سد تراکتورسازی بگذرد و قهرمان این رقابت‌ها شود. علی دایی که قبل از این 2 بار پرسپولیس را به عنوان قهرمانی جام حذفی رساند موفق شد برای سومین بار عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را کسب کند تا یکی از موفق‌ترین مربیان در جام حذفی باشد.


بهزاد غلامپور در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد قهرمانی نفت تهران در جام حذفی گفت: «بازی قابل قبولی را مقابل تراکتورسازی ارائه دادیم و به لطف خدا موفق شدیم که قهرمان جام حذفی شویم. بازیکنان ما یک سال با سختی کار کردند و با تمام مشکلاتی که داشتند تیم را به فینال جام حذفی رساندند و در بازی فینال هم مردانه جنگیدند و در حالی که هیچ حمایتی از این تیم نمی‌شد اما با افتخار قهرمان جام حذفی شدند.»


وی ادامه داد: «من این جام را به پسرم سیاوش و بازیکن فقید نفت تهران امیرحسین مردای تقدیم می کنم. ما یکی از بدترین سال‌های فوتبالی خودمان را پشت سرگذاشتیم و حتی آب خوردن در تمرینات نداشتیم. علی دایی این تیم را با چنگ و دندان حفظ کرد و تمام هزینه‌های جانبی تیم را از جیبش پرداخت کرد تا این تیم فصل را به پایان برساند.»


غلامپور با انتقاد از عملکرد فدراسیون فوتبال و مسئولین باشگاه نفت تهران گفت: «فدراسیون فوتبال باید روی عملکرد مدیران باشگاهها نظارت داشته باشد که چه افرادی وارد فوتبال می‌شوند و قصد تیم داری دارند. ما در کل سال زحمت کشیدیم و 40 درصد از مبلغ قراردادمان را گرفتیم و الان مسابقات تمام شد و نمی‌دانیم حق خودمان را باید از چه کسی بگیریم. تیم ما غریبانه قهرمان شد و غریبانه به تهران برگشتیم و به خانه‌های خودمان رفتیم و هیچ تقدیری از ما صورت نگرفت.»


وی افزود: «ظلمی که در این فصل در حق تیم ما شد در حق هیچ کس در فوتبال ایران این بلا نیامد. علی دایی هم تصمیم گرفت که دیگر در این تیم کار نکند و با قهرمانی از نفت تهران خداحافظی کرد و حالا باید مدیران فدراسیون پاسخگوی مطالبات بازیکنان و کادر فنی باشند که یک سال برای این تیم عرق ریختند و زحمت کشیدند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته