دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 ارديبهشت 1396 - 17:08

راه‌اندازی سوله‌های تولید قارچ خوراکی و فعالیت مرکز رشد در واحد اهر

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر با توجه به فعالیت های اقتصادی در دانشگاه و زمان‌بر بودن ثمردهی این فعالیت‌ها، از راه اندازی سوله‌های تولید قارچ خوراکی، فعالیت مرکز رشد، برون‌سپاری سلف سرویس در این واحد دانشگاهی خبر داد.
کد خبر : 178678

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا،‌ دکتر نادر اسدی در مراسم گرامیداشت هفته معلم که با شرکت استادان و دانشگاهیان در واحد اهر برگزار شد با تبریک اعیاد شعبانیه و هفته معلم، بر زنده نگهداشتن یاد و نام شهید مطهری و استفاده از آثار ایشان در دانشگاه‌ها تأکید کرد.


رئیس واحد اهر با توجه به نزول اولین آیات الهی مرتبط با تعلیم و تربیت و همچنین فلسفه بعثت پیامبر اکرم (ص) و ارتباط آن با مساله تربیت، پاسداشت جایگاه والای معلم در جامعه را مورد تاکید قرار داد و از استادان واحد اهر برای مشارکت هرچه بیشتر در ارائه راهکارهای موثر علمی برای حل مسائل و مشکلات جاری دانشگاه دعوت کرد.


وی با تاکید بر اولویت کاهش هزینه بر تولید درآمد پیشنهاد داد اقتصاد فرهنگ محور یا اقتصاد فرهنگ بنیان در دستور کار واحدهای دانشگاهی قرار داده شود.


دکتر اسمعیل حکیمی از روسای پیشین این واحد دانشگاهی و دکتر مهران ادوای معاون آموزشی واحد اهر سخنرانی و ارائه گزارش کردند.


در پایان این مراسم پس از اجرای برنامه فرهنگی، با قدردانی از روسای پیشین دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر(دکتر رسولی، جمشیدی، حکیمی، رضائی، خلیلی) از استادان این واحد دانشگاهی تجلیل شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته