دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

آخوندی هم به کمپین تعویض اموال زنگنه پیوست

وزیر راه و شهرسازی به عنوان دومین عضو کابینه دولت یازدهم پس از وزیر نفت به اظهارات یکی از نامزدهای ریاست جمهوری واکنش نشان داد.
کد خبر : 178657

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی آنا، محمد باقر قالیباف شهردار تهران و نامزد این دوره انتخابات ریاست جمهوری اخیرا از دیگر نامزدهای انتخابات دعوت کرد تا لیست اموال خود را اعلام و درباره وضعیت مالی‌شان شفاف‌سازی کنند.


وی در اظهارات خود اعلام کرده که “باید مشخص باشد خودمان و بستگان درجه اول‌مان یعنی همسر، فرزندان، خواهران و برادران‌مان چه داریم، چه کار انجام می‌دهیم و کجا زندگی می‌کنیم”.


پس از این اظهارات بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت واکنش نشان داد. وزیر نفت خطاب به قالیباف پیشنهاد داده تا اموالشان را با هم تاخت بزنند.


‌وزیر نفت گفته است: ۱۲سال است وزیر نفتم، به آقای قالیباف پیشنهاد می‌دهم هرچه من و خانواده ام اموال دارم به اسم ایشان بزنیم، هرچه ایشان و خانواده‌اش اموال دارند، به اسم من بزنیم.


اما ساعاتی بعد وزیر راه و شهرسازی نیز به این اظهارات نامزد انتخابات ریاست جمهوری واکنش نشان داده و پیشنهاد زنگنه را تکرار کرد.


اما هاشمی‌طبا یکی از 6 نامزد انتخابات ریاست جمهوری هم درباره پیشنهاد اعلام لیست اموال این اقدام را تنها جوسازی اعلام کرده و گفته این موضوع نمی‌تواند ملاکی برای انتخاب باشد. ملاک در اسلام تقواست، اصل این قضیه را منطبق با حسن نیت نمی‌دانم لذا با این روش مخالف هستم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته