دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 ارديبهشت 1396 - 16:38

ایرانیان در سایه خردورزی و غیرت انقلابی، حماسه سیاسی خلق می‌کنند

دفتر هم‌اندیشی استادان و نخبگان دانشگاهی دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان همدان در بیانه انتخاباتی خود اعلام کرد: در این زمان سرنوشت‌ساز انتظار می‌رود مردم غیور در سایه خردورزی و غیرت انقلابی، سهم شایسته‌ای از خلق حماسه سیاسی را رقم زنند.
کد خبر : 178604

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دفتر هم اندیشی استادان و نخبگان دانشگاهی دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان همدان با صدور بیانه‌ای درباره انتخابات پیش روی اعلام کرد: آینده ایران اسلامی مستقل و آباد در گرو شور، نشاط و حضور حداکثریِ عالمانه در انتخابات پیش رو است؛ بار دیگر به فضل خداوند متعال در سایه‌سار ولایت مطلقه فقیه، یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در 29 اردیبهشت ماه رقم می‌خورد.


در این بیانیه آمده است: مردم بابصیرت و همیشه هوشیار با حضور آگاهانه در پای صندوق‌های رأی، قلب نازنین خورشید عالمتاب، حضرت بقیة‌الله الاعظم «عجل الله تعالی فرجه الشریف» را خشنود می‌کنند و با پیروی از رهنمودهای داهیانه رهبر معظم انقلاب آیت‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) دشمنان قسم‌خورده، کینه توز و زبون را مأیوس خواهند کرد.


روح پرفتوح امام خمینی (رضوان‌الله تعالی علیه) معمار کبیر انقلاب و ارواح طیبه شهیدان، در محضر الهی گواهی می‌دهند که ملت شریف ایران، لحظه‌ای از آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی فاصله نگرفته‌اند و در تبعیت از رهبر فرزانه‌ انقلاب که مواضع خردمندانه او فتنه گران داخل و امپریالیسم جهانی را به‌ زانو درآورده است، درنگ ننموده‌اند.



و اینک کلامی چند در خصوص انتخابات ریاست جمهوری:


1. در این زمان سرنوشت‌ساز انتظار می‌رود مردم غیور در سایه خردورزی و غیرت انقلابی، سهم شایسته‌ای از خلق حماسه سیاسی را رقم‌زده و حضوری که استمراربخش راه امام خمینی (ره) و تحقق خواسته‌ها و راهبردهای مقام معظم رهبری باشد را با گامی استوار برای اعتلا و سربلندی ایرانی سترگ بردارند.


2. ضمن ارج نهادن به شش نامزد بزرگوار مورد تأیید شورای محترم نگهبان شایسته است هر یک از نامزدهای محترم انتخابات ریاست جمهوری و طرفداران آنها بر مسیر عدالت، انصاف و اخلاق حرکت کرده و از تخریب چهره‌ نظام مقدس ایران اسلامی پرهیز نموده و خدای‌ناکرده از در تضعیف، توهین و تخریب یکدیگر وارد نشوند.


3. "تقوا" و "تخصص" دو شرط لازم انتخاب اصلح است؛ تقوایی که مقارن اجرای عدالت است " اعدلوا هو اقرب للتقوی" (مائده 8) آری نزدیک‌ترین راه و مسیر کشف تقوی، عدالت در حق خود و دیگران است؛ متقی آن است که عدالت‌پیشه باشد. اما کارنامه و برنامه گویای تخصص است.


4. در کنار دو شرط فوق‌الذکر داشتن روحیه خودباوری و تکیه بر امکانات و استعدادهای درخشان موجود در داخل کشور و سرمایه‌های انسانی جوان و چشم امید نداشتن به بیگانگان برای حل معضلات و مشکلات کشور خود شرط سوم صلاحیت برتر است.


بی‌شک امواج فتنه‌ها در پیوند نامشروع با دشمنان قسم‌خورده این ملت با حضور پرشور مردم ناکام خواهد ماند و خواب‌های آشفته‌ی آنان هرگز تعبیر نخواهد شد.


دفتر هم اندیشی استادان و نخبگان دانشگاهی دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان همدان


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب