دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 ارديبهشت 1396 - 12:19

جشنواره مقالات دانشجویی «صلح و حقوق شهروندی»با تجلیل از برگزیدگان به کار خود پایان داد

جشنواره مقالات دانشجویی صلح و حقوق شهروندی با مشارکت برخی نهادها از جمله دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب با هدف انتقال مفاهیم ارزشی چون صلح، عدالت، کرامت انسانی، حقوق شهروندی.... و جریان‌سازی فکری درباره مفاهیم ارزشی در چارچوب فعالیت‌های بشردوستی و صلح‌طلبی با تجلیل از برگزیدگان به کار خود پایان داد.
کد خبر : 178478

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مراسم اختتامیه این جشنواره تحت پوشش سازمان مردم نهاد مجمع جهانی زنان ایثارگر دوستدار صلح در سالن اجتماعات پروین اعتصامی دانشکده علوم انسانی واحد تهران غرب با حضور حسنیه السادات حسینی دبیرکل مجمع و رئیس جشنواره، پروین داداندیش رئیس واحد، سارا محمدپور رئیس دانشکده علوم انسانی و تعدادی از اعضای هیات علمی و سخنرانان مقالات برگزیده برگزار شد.


بر اساس اعلام این مجمع در باره جشنواره مقالات دانشجویی صلح و حقوق شهروندی مهلت ارسال چکیده مقالات 25 الی 30 دی 95، زمان ارزیابی و داوری مقالات 4 الی 15 بهمن 95 و مهلت ارسال کامل مقالات پذیرفته شده 15 تا 30 بهمن 95 و اختتامیه 19 اردیبهشت 96 اعلام شده بود.


تاثیر رعایت حقوق شهروندی در ارتقای صلح و حقوق بشر، بررسی احترام به حقوق شهروندی در دستیابی به کرامت انسانی، رابطه عدالت و صلح جهانی با حقوق بشر، بررسی عدالت و صلح در تقویت حقوق شهروندی در بین افراد جامعه، بررسی و تبیین ابعاد حقوق بشر و حقوق شهروندی، پیوند صلح و هنر در نهادینه‌سازی حقوق شهروندی و بررسی دیدگاه ادیان به ویژه اسلام درباره رابطه صلح و حقوق شهروندی از جمله محورهای این جشنواره بود.


سخنرانی پروین داداندیش رئیس واحد تهران غرب به عنوان سخنران اصلی، سخنرانی سارا محمدپور رئیس دانشکده علوم انسانی و حسنیه السادات حسینی دبیرکل مجمع و رئیس جشنواره درباره مفاهیم مشترک صلح، حقوق بشر و حقوق شهروندی، ارائه شعری به نام «مصلح کل» از سوی محسن عربی دکتری همکار با گروه آموزشی حسابداری واحد تهران غرب، ارائه مقاله از سوی شارعی با عنوان رابطه جامعه مدنی با حقوق شهروندی و اهدای جوایز به مقالات برگزیده و جمع بندی و تبیین برنامه‌های آتی جشنواره و پرسش و پاسخ از سوی دبیر جشنواره از جمله برنامه‌های اجرا شده در این مراسم بود.



انتهای پیام/

برچسب ها: واحد تهران غرب
ارسال نظر
هلدینگ شایسته