دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 ارديبهشت 1396 - 08:20

توضیح رئیس هیات نظارت بر تشکل‌های واحد تهران غرب درباره برگزارنشدن مناظره

پروین داداندیش رئیس هیات نظارت بر تشکل‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب در پاسخ به برگزارنشدن مناظره در این واحد دانشگاهی توضیحاتی ارائه کرد.
کد خبر : 178432

به گزارش آنا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب در آستانۀ انتخابات و همزمان با برگزاری سه برنامه مربوط به تشکل‌های بسیج دانشجویی، انجمن اسلامی و بسیج اساتید در واحد تهران غرب در پاسخ به اینکه چرا مناظره در این واحد دانشگاهی برگزار نمی‌شود، گفت: در دو ماه گذشته درخواست‌هایی برای برگزاری برنامه های مختلف از جمله نشست با حضور نمایندگان جناح‌های مختلف سیاسی از طرف تشکل‌های واحد به هیأت نظارت رسیده که این هیات با اکثر این درخواست‌ها با رعایت مقررات دانشگاه آزاد اسلامی و هیأت نظارت موافقت کرده است.


داداندیش افزود: البته پیشنهاد ما به تشکل‌ها، برگزاری مناظره با حضور نمایندگان کاندیداهاست اما به نظر می رسد با توجه به تراکم برنامه های تبلیغاتی کاندیداها این امکان به وجود نیامد. امیدوارم در روزهای آتی تشکل‌ها موفق به اجرای مراسم خود در زمان مقرر شوند.


وی تاکید کرد: همۀ هدف ما در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب این است که در زمینۀ افزایش آگاهی و مهارت‌های سیاسی دانشجویان در راستای تحقق توصیه های مقام معظم رهبری قدم برداریم.


رئیس هیات نظارت بر تشکل‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب ابراز امیدواری کرد همۀ دانشجویان عزیز و همکاران گرامی روز 29 اردیبهشت پای صندوق‌های رأی حاضر شوند و سرنوشت و آینده کشور را رقم زنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته