دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 ارديبهشت 1396 - 21:28

سیچلو: شادی مدال طلا را با هواداران و خانواده‌هایمان تقسیم می‌کنیم/ باید برای مسابقات جهانی آماده شویم

سرمربی تیم ملی والیبال امید ایران با اشاره به لزوم آمادگی هر چه بیشتر برای مسابقات جهانی گفت: از حمایت هواداران ممنونم و باید بگویم دوست دارم شادی مدال طلا را با هواداران و خانواده‌هایمان تقسیم ‌کنیم.
کد خبر : 178414

به گزارش گروه ورزشی آنا از سایت فدراسیون والیبال، خوان سیچلو سرمربی تیم ملی امید ایران پس از قهرمانی در مسابقات زیر 23 سال آسیا اظهار کرد: در ابتدا باید به تیم ژاپن تبریک بگویم. حالا ما و ژاپن باید به مسابقات جهانی مصر برویم. ما می دانستیم بازی آسانی را برابر ژاپن نخواهیم داشت. به ویژه در 2 ست اول در لحظات حساس بازی ژاپن از ما جلوتر بود. باید به تیمم تبریک بگویم که در لحظات حساس که عقب بودیم، توانستیم به بازی برگردیم و پیروز شویم.


وی در پاسخ به پرسشی درباره حضور جواد کریمی در ترکیب تیم ملی جوانان در بازی های کشورهای اسلامی نیز گفت: ما بهترین چیزها را برای تیم ایران می خواهیم. با مربی تیم جوانان توافق کردیم مسافر، کریمی، نوذرپور و اسفندیار را در این تورنمنت در اختیار داشته باشیم و بعد از آن در اختیار برنامه آماده سازی جوانان برای مسابقات جهانی باشند. زمانی که تورنمنت جهانی جوانان تمام شد، دوباره به تیم ما برمی گردند تا برای مسابقات جهانی زیر23سال آماده شوند. تقویم خوب است و شرایط برای آماده سازی هر 2 تیم مناسب است. فکر می کنم این بازی‌های حساس از هر مربی به ما بیشتر و بهتر درس می دهد. این که بازیکنان هم بتوانند در مسابقات زیر 21 سال و هم رقابت‌های زیر 23 سال بازی کنند، تجربه خوبی برای این جوانان است.


سرمربی آرژانتینی تیم ملی امید ایران درباره برنامه هایش برای برطرف کردن نقاط ضعف تیمش گفت: بعد از 10 روز ما کمپ را شروع می‌کنیم. 12 هفته برای آماده سازی تا جهانی برنامه ریزی شده و طی آن برنامه متفاوتی خواهیم داشت تا نقاط ضعف‌مان را ترمیم کنیم و علاوه بر آن روی نقاط قوت نیز بهتر کار کنیم و حتی بهتر شویم. کار من این است که با بازیکنان تمرین کنم تا بهتر شوند. اگر در 12 هفته پیشرفت حاصل نشود، کار من خوب نبوده است. انتخاب ها برای مسابقات جهانی برمی گردد به این که کدام بازیکنان در بهترین حالت ممکن قرار داشته باشند.


وی درباره دستیارانش نیز گفت: دستیارانم در باشگاه ها هم فعال هستند و این موضوع از طریق رابطه بین فدراسیون و باشگاه ها باید مدیریت شود. تا الان هیچ تداخلی نبوده چون همه بهترین را برای ایران می خواهند. باید از همه افراد کادرم تشکر کنم. نه تنها از باشگاه سرمایه، بلکه ارومیه، پیکان و تیم‌های دیگری که به ما کمک کردند، سپاسگزارم. همچنین از خانواده مربی ها متشکرم زیرا در این مدت اذیت شدند. ما جلسه‌های مستمری داشتیم به همین دلیل از خانواده‌ها دور بودیم و باید از آنان تشکر کنم که ما را حمایت کردند تا به این جایگاه برسیم. بهترین دستاوردمان کسب مدال طلاست که می خواهیم شادی هایمان را با هم تقسیم کنیم.


سیچلو درباره احتمال کشف استعدادهای جدید در این رده سنی خاطرنشان کرد: من فکر می کنم ایران پر از بازیکنان با استعداد و پتانسیل بالا است ولی باید روی این پتانسیل کار کنیم تا آن ها را به بزرگسالان برسانیم. به نظر من در ورزش موفقیت مقطعی وجود ندارد، اینکه به جایی برسیم و بگوییم تمام است. این نمی شود. بازیکنان ما خوب کار کردند و همچنان پیشرفت می کنند. پله پله بالا می روند اگر همین روند را ادامه دهند می توانند موفق باشند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته