دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 ارديبهشت 1396 - 16:21

بازدید دکتر زرهانی از مراکز آموزشی فرهنگی سما واحد تبریز

دکتر سید احمد زرهانی رئیس سازمان سما در آخرین روز از هفته معلم با حضور در تبریز از مراکز آموزشی و فرهنگی سما دانشگاه آزاد اسلامی تبریز بازدید کرد.
کد خبر : 178361

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از تبریز، معاون دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس سازمان سما این دانشگاه به همراه دکتر سیدجواد انگجی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی علاوه بر بازدید از مراکز مختلف آموزشی سما، آموزشکده‌ها و مدارس، با مدیران و کارکنان شاغل در آن از آن نزدیک صحبت و در جریان امور و مسایل سما قرار گرفت.


وی با تأکید به اهمیت تعلیم و تربیت در امر آموزش گفت: مقوله مهارت آموزی، کیفی‌سازی و برندسازی مجموعه سما، جذب حداکثری دانشجو و دانش آموز، باید به صورت جدی دنبال شود.


زرهانی بر توجه ویژه به دروس عملی و مهارت‌آموزی دانشجویان تأکید کرد و گفت: ارتقای کیفیت آموزشی و مهارت آموزی دانشجویان آنها را برای ورود به عرصه بازار، کار و جامعه آماده و مهیا می‌کند و در این راستا توجه به منویات مقام معظم رهبری راهگشا خواهد بود.


رئیس سازمان سما، رسالت سما را در چهار حوزه برشمرد و تصریح کرد: اجرای برنامه‌های رسمی آموزش و پرورش رسالت اصلی است و توجه به حفظ و تقویت هویت ایرانی و اسلامی، تربیت اسلامی، آموزش مهارت‌های فنی و حرفه‌ای و آموزش مشاغل و آموزش مهارت‌های اجتماعی و زندگی از رسالت‌های سما هستند.


وی از حمایت های سیدجواد انگجی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی از سما و تلاش‌های دکتر حسن‌زاده معاون سما این استان و همکاران شاغل در سما تشکر و قدردانی کرد.



در این بازدید دکتر شهریار حسن زاده معاون سما و دبیر شورای نظارت و هماهنگی استان آذربایجان شرقی با ارائه گزارش از روند کاری این مجموعه، خواستار توجه ویژه مسئولان برای حل مسایل و ارتقای کیفی و کمی مجموعه سما شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته