دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 ارديبهشت 1396 - 15:47
دو خبر/

دانشگاه آزاد اسلامی با آموزش و پرورش ابهر تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد

تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر و آموزش و پرورش شهرستان ابهر به امضای دکتر کیان پهلوان افشاری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ابهر و موسی رضایی رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان ابهر رسید.
کد خبر : 178354

به گزارش خبرنگار آنا، بر اساس این تفاهم‌نامه، طرفین متعهد به همکاری‌های علمی، آموزشی، پژوهشی، تحقیقاتی و خدماتی برای استمرار ارتباط سازمان یافته بین دانشگاه و آموزش و پرورش به منظور برطرف کردن نیازهای متقابل شدند.


این تفاهم‌نامه شامل 11 ماده، 34 بند و 4 تبصره است.


مانور امداد و نجات


مانور امداد و نجات با حضور تیم واکنش سریع جمعیت هلال احمر شهرستان ابهر با همکاری کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر و آتش نشانی ابهر در محل دانشگاه آزاد اسلامی ابهر برگزار شد.


این مانور که با حضور تعداد زیادی از امدادگران و نجاتگران خانم و آقا صورت گرفت. نجاتگران ارتفاع با حمل مصدوم با تجهیزات سفره نجات و بسکت در دو ضلع ساختمان چهار طبقه دانشکده امام علی (ع) مانور را با موفقیت به انجام رساندند.


نجات مصدوم از ساختمان، حمل برانکارد و بک برد، آتل بندی، پانسمان، انتغال به آمبولانس و امداد رسانی خودروها با تجهیزات مکانیزه از دیگر برنامه های این مانور بود.


در ادامه این مانور تیم آتش نشانی شهرستان ابهر با مانور اطفاء حریق و استفاده از تجهیزات مکانیزه موتوری و دستی اقدام به خاموش کردن نمادین حریق و نجات مصدومان در ساختمان پراختند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته