دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 ارديبهشت 1396 - 14:44
در گفت‌وگو با آنا

حسین کعبی: از فردوسی‌پور و نظرمحمدی تشکر می‌کنم/ بازیکنان سپیدرود در 2 سال گذشته پولی نگرفتند

بازیکن تیم فوتبال سپیدرود گفت: عادل فردوسی پور با دعوت کردن من به برنامه نود باعث شد تا علی نظرمحمدی من را به سپیدرود بیاورد.
کد خبر : 178301

حسین کعبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد صعود سپیدرود به لیگ برتر فوتبال گفت: «اینکه یک تیم بدون پشتوانه مالی و در مدت دو سال از سطح سه فوتبال به سطح اول صعود کند کار بسیار بزرگی است. بازیکنان سپیدرود در مدت دو سال سختی زیادی کشیدند و هیچ پولی دریافت نکردند و تنها پاداش‌هایی که سرمربی تیم از سازمان‌های مختلف برای بازیکنان می‌گرفت دریافت کردیم.»


وی ادامه داد: «من هم در سال‌های گذشته سختی زیادی کشیدم. در دو سال گذشته هیچ کس به من زنگ نمی‌زد و حال من را نمی پرسید و فقط جواد نکونام بود که جویای احوال من بود. من از دو نفر باید تشکر کنم که باعث شدند فوتبال من نابود نشود. نفر اول عادل فردوسی پور است که با دعوت کردن من به برنامه نود باعث شد تا علی نظرمحمدی من را به سپیدرود دعوت کند. از نظرمحمدی هم تشکر ویژه‌ای می‌کنم بخاطر اینکه به من اعتماد کرد و من را به این باشگاه برد. من در بازی‌های ابتدای لیگ اصلا برای سپیدرود خوب بازی نکردم چون دو سال از شرایط آرمانی دور بودم ولی هیچ بی‌احترامی از مردم رشت ندیدم و خیلی خوشحالم که توانستم جواب محبت مردم این شهر را بدهم.»


بازیکن سابق تیم ملی در رابطه با پیشنهادهایی که از تیم‌های لیگ برتر داشت گفت: «من در نیم فصل اول از چند تیم لیگ برتر پیشنهاد داشتم اما برای پول به رشت نیامدم که بخواهم برای پول از این شهر بروم. من روزی که به رشت آمدم خواستم فوتبالم را در سپیدرود دنبال کنم و اصلا برای مبلغ قرارداد هم هیچ حرفی نزدم و گفتم هر چقدر نظرمحمدی گفت بنویسید. در حال حاضر هم پیشنهاد دارم اما می‌خواهم فصل بعد با سپیدرود در لیگ برتر بازی کنم.»


کعبی در مورد وضعیت مالی باشگاه برای حضور در لیگ برتر بیان کرد: «سپیدرود طی یکی دو سال گذشته مشکلات مالی زیادی داشت و در واقع پولی در این تیم نبود که بین بازیکنان تقسیم شود. تا جایی که من اطلاع دارم بازیکنان سپیدرود هیچ پولی در دو سال گذشته نگرفتند، اما این باشگاه برای فصل بعد باید به فکر جذب اسپانسر باشد. لیگ برتر شرایطش با لیگ دسته اول فرق می‌کند و تیمی که نتواند از نظر مالی خودش را تامین کند نمی‌تواند مقابل تیم‌هایی چون پرسپولیس، استقلال، سپاهان و تراکتورسازی دوام بیاورد.»


وی افزود: «مردم و مسئولان رشت باید بدانند که خدا یکبار به آدم کمک می‌کند و امسال به سپیدرود کمک کرد که این تیم لیگ برتری شد. این فرصت را نباید از دست بدهند و از الان باید فکر فصل بعد باشند. البته آقای الماس‌خاله زحمات زیادی برای حل مشکلات سپیدرود می‌کشد. تیم باید برای فصل بعد تقویت شود و اگر بازیکنان قوی به سپیدرود اضافه نشوند قطعا در لیگ برتر به مشکل می‌خوریم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته