دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 ارديبهشت 1396 - 08:52

قدم آخر یوونتوس برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان/ موناکو شگفتی‌ساز می‌شود؟

بانوی پیر ایتالیا برای صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا کار سختی پیش رو ندارد.
کد خبر : 178129

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا،‌ دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب از ساعت 23:15 در ورزشگاه دل‌آلپی شهر تورین ایتالیا آغاز می‌شود و یوونتوس ایتالیا میزبان موناکو فرانسه است.


دیدار رفت دو تیم در ورزشگاه «لویی‌دوم» شهر «موناکو» با دو گل به سود «یوونتوس»به پایان رسید تا صدرنشین لیگ ایتالیا با توشه مناسبی به خانه برگردد. حضور موناکو تیم نخست «لوشامپیونه» فرانسه در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اتفاق عجیبی بود ولی این تیم با هنر مربیگری «لئونارو یاردیم» در این فصل توانسته نتایج خوبی بگیرد و حتی در بازی امشب می‌تواند امیدوار به حذف بانوی پیر ایتالیا شود.


اگر چه «یاردیم» در این بازی «سیدبه» و «باکایوکو» را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و این مسئله می‌تواند به سود شاگردان «ماسیمیلیانو آلگری» شود که در بازی امشب همه نفرات خود را به غیر از «مارکو پیاکا» در اختیار دارد. «آلگری» در دربی شنبه‌شب تورین برابر تیم تورینو به برخی مهره‌های تاثیرگذار تیمش استراحت داد تا امشب برابر موناکو تیمش دچار حادثه خاصی نشود. در واقع سرمربی یوونتوس که تیمش فاصله امتیازی زیادی با تیم رم دارد ترجیح داد شاگردانش یک هفته دیرتر جشن قهرمانی سری A را بگیرند اما به طور حتم یک پای فینال لیگ قهرمانان باشد.


یوونتوس در بازی امشب روی گلزنی «گونزالو هیگواین» که هر دو گل بازی رفت را به موناکو زد، حساب ویژه‌ای باز کرده و می‌خواهد با اتکا به و دیگر ستاره‌هایش به عنوان یک تیم برنده راهی مرحله نهایی شود. نباید فراموش کرد که بانوی پیر برای رسیدن به دور نیمه‌نهایی توانست بارسلونا را از پیش رو بردارد. تیمی که دو فصل پیش در فینال مانع قهرمانی‌شان شد. حالا قهرمان احتمالی لیگ ایتالیا برای آنکه یک بار دیگر در فینال لیگ قهرمانان حاضر باشد باید با عبور از موناکو به احتمال فراوان آماده بازی با رئال‌مادریدی شود که در بازی رفت اتلتیکو مادرد را 3 بر صفر برده و بعید است اجازه دهد رقیب همشهری‌اش آنها را حذف کند. قضاوت این دیدار بر عهده «بیورون کوئیپرس»، داور هلندی خواهد بود.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته