دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 ارديبهشت 1396 - 12:27

دانشگاه آزاد اسلامی تبریز با مؤسسه آموزش عالی علمی و کاربردی شهرداری تهران تفاهم‌نامه امضا کرد

به همت معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی دانش‌بنیان واحد تبریز در جلسه‌ای با حضور مقامات عالی طرفین، تفاهم‌نامه‌ای جامع بین موسسه آموزش عالی علمی-کاربردی شهرداری تهران و دانشگاه آزاد اسلامی تبریز در محل موسسه منعقد و امضا شد.
کد خبر : 177930

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از تبریز، در این جلسه دکتر سیدموسی پورموسوی مشاور شهردار تهران و رئیس موسسه آموزش عالی علمی-کاربردی شهرداری تهران و دکتر سیدجواد انگجی دبیر هیأت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی علاوه بر بحث و گفت‌وگو، نظر و دیدگاه‌های خود برای اجرای بهتر درباره مفاد تفاهم نامه ابراز کرده و سپس تفاهم نامه را امضا کردند.


اجرای طرح های آموزشی علمی-کاربردی مورد نیاز طرفین از مرحله تدوین آن برای تبدیل دانش به مهارت، تربیت نیروی انسانی متخصص در قالب دوره های آموزشی در مقاطع مختلف تحصیلی، برگزاری همایش، جشنواره، نشست و دوره های تخصصی و کارگاه آموزشی، برگزاری دوره های آموزشی مشترک، راه‌اندازی آموزش مجازی، طراحی و تدوین برنامه های راهبردی آموزشی و پژوهشی کاربردی، انجام آموزش های تخصصی در حوزه شهرداری با همکاری موسسه در شمال غرب کشور (آتش نشانی، مترو, تاکسیرانی و ...)، همکاری در حوزه های هنری و گردشگری علمی و... از مفاد اساسی این تفاهم‌نامه است.



در این جلسه دکتر مهدی زینالی معاون برنامه ریزی و امور اقتصاد دانش‌بنیان دانشگاه آزاد اسلامی تبریز و دکتر امیرهوشنگ حسین زاده مقبلی رئیس اداره امور اقتصاد دانش‌بنیان این دانشگاه، دکتر انگجی را همراهی می‌کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته