دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 ارديبهشت 1396 - 11:21
در دستور کار شورای تخصصی عمران دانشگاه آزاداسلامی آذربایجان غربی قرار گرفت

ایجاد شرایط و فضایی ایمن برای کسب علم و تحصیل دانشجویان

سیزدهمین جلسه شورای تخصصی عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی با حضور اعضای کمیسیون های  تخصصی با محوریت ایجاد شرایط و فضایی ایمن برای کسب علم و تحصیل دانشجویان برگزار شد.
کد خبر : 177895

دکتر کیوان فرزاد رئیس شورای تخصصی عمرانی استان آذربایجان غربی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا اظهار کرد: جلسات شورای تخصصی عمرانی استان آذربایجان غربی با هدف پیگیری مصوبات قبلی و عملی کردن آنها و لزوم اهمیت به بخشنامه های عمرانی سازمان مرکزی دانشگاه برگزار می‌شود.


وی با تاکید و رعایت مصوبات اجلاس 71 دانشگاه آزاد اسلامی برای ایجاد بستری مناسب به منظور استفاده بهینه از کلاس های درس و سالن های مطالعه و کارگاه های آموزشی و استفاده بهینه از تجهیزات الکترونیکی و دیجیتال آموزشی و استفاده موثر از خدمات رفاهی گفت: همه واحدها و مراکز آموزشی استان با خرید و تجهیز و راه اندازی دیزل ژنراتور ( برق اضطراری ) می توانند در استفاده بهینه از فضاهای موجد موثر واقع شوند.


فرزاد تصریح کرد: اقدام واحدها و مراکز آموزشی نسبت به آماده سازی سیستم های سرمایشی ساختمان ها قبل از شروع فصل گرما می تواند در افزایش رضایتمندی و تکریم ارباب رجوع نقش ویژه ای ایفا کند.


معاون عمرانی واحد ارومیه با تاکید بر لزوم مستندسازی املاک در همه واحدهای آذربایجان غربی ادامه داد: همه واحدهای این استان باید در راستای تجهیز، کنترل و آماده به کار کردن سیستم اعلان و اطفای حریق اقدام لازم را به عمل آورند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته