دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 ارديبهشت 1396 - 10:29

آغاز ثبت‌نام آزمون آیلتس آکادمیک و عمومی واحد دزفول

ثبت‌نام آزمون آیلتس در دو بخش آکادمیک و جنرال دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول آغاز شد.
کد خبر : 177839

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول به عنوان مجری برگزاری دو ماژول آکادمیک و جنرال در خوزستان و جنوب غرب کشور است که متقاضیان می‌توانند این واحد را برای آزمون آیلتس آکادمیک و جنرال انتخاب کنند.


زمان برگزاری آزمون سوم تیر است که داوطلبان برای ثبت‌نام در ایت آزمون 16 خرداد زمان دارند که با مراجعه به آدرس https://english.iau.ac.ir/ielts اقدام به ثبت‌نام و از تاریخ‌های آزمون‌های جدید اطلاع کسب کنند.


داوطلبان می‌‌توانند در صورت برای اطلاعات بیشتر با شماره‌‌های ۶۶۳۴۸۸۵۶-۰۲۱و ۶۶۳۴۸۸۶۲-۰۲۱تماس بگیرند.


به گزارش آنا، آیلتس، آزمونی است که سطح زبان شرکت کنندگان را مشخص می‌کند و برای ارزیابی دانش زبانی داوطلبانی که قصد تحصیل یا کار در محلی را دارند که زبان مورد استفاده در آنجا( دانشگاه، محل کار، شهر یا کشور مورد نظر برای، مهاجرت و اقامت و...) زبان انگلیسی است.


این آزمون از ۰ تا ۹ نمره بندی می‌شود که نحوه نمره بندی به شیوه میانگین چهار نمره است که از چهار نوع توانایی که از آن آزمون گرفته می‌شود بدست می‌آید.


آیلتس آزمونی بین المللی است که در دو قسمت آکادمیک و جنرال (عمومی) برگزار شده که لازمه مهاجرت قانونی است و بخش عمومی آن برای مهاجرانی است که سن ۱۶ سال به بالا دارند و ربطی به تحصیلات آنان ندارد. اما بخش آکادمیک آن مخصوص افرادی است که قصد ارتقای مقطع تحصیلی خود و یا کسب فوق تخصص را دارند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته