دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 ارديبهشت 1396 - 17:09

اخبار کوتاه از واحدهای گناوه، رودهن، خوی، یاسوج و بستان‌آباد

برنامه تریبون منطقه آزاد دانشجویی در فضای باز و با حضور استادان، کارکنان و دانشجویان از سوی بسیج دانشجویی شهید فرهمند دانشگاه آزاد اسلامی واحد گناوه برگزار شد.
کد خبر : 177676

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در برنامه تریبون منطقه آزاد دانشجویی که با همت بسیج دانشجویی شهید فرهمند واحد گناوه و نمایندگانی از رسانه‌های محلی برگزار شد، شرکت‌کنندگان به ارائه پیشنهاد خود درباره موضوع موردنظر پرداختند.


معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گناوه اظهار کرد: «بنا به درخواست بسیج دانشجویی واحد و جمعی از دانشجویان و مصوبه شورای فرهنگی دانشگاه و بمنظور انعکاس دیدگاه‌های دانشجویان درباره انتظاراتی که از رئیس جمهور آینده دارند تربیون آزاد با همکاری و هماهنگی همه حوزه‌های مرتبط در این واحد برگزار شد.»


دکتر احمد خلیفه برگزاری این رویداد دانشجویی را با موضوع «اگر من رئیس جمهور شوم» ذکر کرد.


وی ادامه داد: «برگزاری چنین گردهمایی‌های دانشجویی بستری را فراهم می‌کند تا دانشجویان با مشارکت در امور اجتماعی، روحیه استکبارستیزی و آرمانخواهی را در خود تقویت کنند و خود را برای حضوری قوی تر در عرصه های مختلف زندگی و توسعه همه جانبه ایران آماده کنند.


«همایش پیاده‌روی»


کارمندان، استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن به مناسبت شهادت استاد مطهری و هفته معلم پیاده‌روی کردند.


به مناسبت گرامیداشت شهادت استاد مطهری و هفته معلم، همایش پیاده‌روی با حضور پرشور معاونان، کارکنان، استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد واحد رودهن در مسیر ورودی دانشگاه تا گلزار شهید گمنام و در انتها سالن چند منظوره ورزشی شهید چمران دانشگاه این واحد برگزار شد.


مدیر امور ورزشی واحدرودهن گفت: هدف از برگزاری این همایش را زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهید استاد مطهری و هفته معلم خواند و سربلندی ایران اسلامی را از ایثار و فداکاریهای این شهید والامقام و این عزیزان معلم دانست.


کورش حنیفی افزود: «برگزاری اینگونه همایش‌ها شور و نشاط اجتماعی را به همراه دارد و در تامین سلامت روحی و جسمی آحاد مختلف جامعه به ویژه خانواده‌های عزیز نقش بسزایی دارد. »


در پایان مراسم به قید قرعه جوایز نفیسی به رسم یادبود به شرکت کنندگان اهدا شد.


اگر من رئیس جمهور شوم


به همت معاونت دانشجویی فرهنگی و همکاری بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی تریبون آزاد با موضوع «اگر من رئیس جمهور شوم» در محوطه این دانشگاه برگزار شد.


این مراسم که با حضور دکتر لطفی رئیس واحد، دکتر علی رضاپور مقدم معاون دانشجویی فرهنگی، کارکنان، استادان و دانشجویان در فضای باز برگزار شد، دانشجویان با حضور در پشت تریبون درباره مسائل و مشکلات کشور و مطالباتی که از رئیس جمهور آینده انتظاردارند به ارائه دیدگاه‌های خود پرداختند.


معاون دانشجویی فرهنگی واحد خوی نیز با تشکر از استقبال گرم و حضور پر شور دانشجویان در میتینگ دانشجویی، رعایت کردن قانون و حرکت در مسیر آن را بهترین کار ممکن برای جلوگیری از هرگونه هنجار شکنی و پیشرفت امور برشمرد.


انتخاب رئیس شورای تخصصی ورزش دانشگاه آزاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد


جلسه انتخابات شورای تخصصی ورزش استان با حضور دکتر همتی نماینده تام‌الاختیار معاون ورزش دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.


در این جلسه رئیس تربیت ‌بدنی واحد یاسوج به‌عنوان رئیس شورای تخصصی ورزش دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد.


شورای تخصصی ورزش به منظور پیشبرد برنامه و فعالیت های‌ ورزشی و نظارت بر حسن اجرای کمی و کیفی آنها زیر نظر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تشکیل می ‌شود.


تجلیل از استادان


مراسم تجلیل از استادان و فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بستان آباد با حضور هیأت رئیسه، اعضای هیأت علمی و مدرسان مدعو، فرمانده سپاه ناحیه بستان آباد و می همانانی از دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی برگزار شد.


کتر آقازاده رئیس واحد در این مراسم با بیان به اینکه شغل معلمی شغل انبیاست با توجه به نقش و جایگاه اساتید دانشگاه از زحمات آنان تشکر و قدردانی کرد.


سرهنگ محمدی فرمانده سپاه ناحیه بستان آباد، حجت الاسلام نجفی به نمایندگی از رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان و استاد حاجیوند به نمایندگی از استادان دانشگاه به ایراد سخن در باب تجلیل از مقام استاد و معلم در جامعه اسلامی پرداختند.


در پایان جلسه با اهدای هدایایی به اعضای هیأت علمی و مدرسان مدعو دانشگاه و دانشجویان منتخب فرهنگی و علمی توسط هیأت رئیسه و مدعوین دانشگاه از زحمات و جایگاه ایشان تجلیل به عمل آمد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب