دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 ارديبهشت 1396 - 17:05

شرکت بیش از 80 داوطلب در بیست و دومین دوره مسابقات قرآن و عترت واحد ارومیه

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه گفت: بخش شفاهی بیست و دومین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه با شرکت دانشجویان، استادان و کارکنان به کار خود پایان داد.
کد خبر : 177643

به گزارش آنا، دکتر محمود بابازاده گفت: این مسابقات در واحد ارومیه نیز همانند سایر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور با حضور دانشجویان، استادان و کارکنان واحد ارومیه و آموزشکده سما در سالن آمفی تئاتر دانشکده علوم پایه (بخش برادران) و سالن آمفی تئاتر دانشکده فنی و مهندسی این واحد (بخش خواهران) برگزار شد.


وی ادامه داد: این مسابقات شامل 4 بخش قرائت (به روش تحقیق و ترتیل)، حفظ، اذان، همخوانی و تواشیح بود که با حضور چهره های جدید از دانشجویان و اساتید سطح کیفی مسابقات به نسبت دوره های قبل ارتقا یافت.


وی با تشریح اسامی راه یافتگان به مرحله استانی گفت: در بخش اساتید رشته قرائت قرآن علی نادری، جعفر نجف پور و صدیقه علیلو، در بخش کارکنان رشته قرائت قرآن به روش تحقیق وحید سیاح، مریم شکاری نیا و سیده سمیه ذاکر و در رشته اذان علی گلابی رضایی و چشمعلی تقی پور به مرحله استانی راه پیدا کردند.


بابازاده ادامه داد: در بخش دانشجویان نیز در رشته قرائت به روش تحقیق اسماعیل دلخواسته و امیر کوزه فروش، در رشته قرائت به روش ترتیل محمد عبداله زاده، احمد مهدوی و سمیه فتاحی، در رشته حفظ 5 جز تاج الدین شاه مرادی، در رشته اذان سینا آقانژاد و رضا فلاح بخش و در رشته همخوانی و تواشیح دانشجویی گروه نورالهدی موفق به صعود به مرحله بعد شدند.


معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه با بیان اینکه در این دوره از مسابقات در مجموع 78 نفر شرکت کننده حضور داشتند، خاطرنشان کرد: داوری این دوره از مسابقات با حضور 8 نفر از داوران استانی و بین المللی برگزار شد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته