دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 ارديبهشت 1394 - 15:47

آغاز بررسی مقالات بیستمین جشنواره هنر و ادبیات دینی قرآن و عترت (ع) در واحد شبستر

بررسی مقدماتی مقالات و پایان‌نامه‌های رسیده به دبیرخانه بخش پژوهشی (مقالات و پایان‌نامه‌های قرآنی) بیستمین جشنواره هنر و ادبیات دینی قرآن و عترت (ع) دانشگاه آزاد اسلامی در واحد شبستر شروع شد.
کد خبر : 17720

مسئول دبیرخانه بخش پژوهشی (مقالات و پایان‌نامه‌های قرآنی) بیستمین جشنواره هنر و ادبیات دینی قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری آنا اظهار کرد: تا به امروز تعداد ۴۰۰ جلد پایان نامه و ۱۵۰۰ نسخه مقاله در موضوعات قرآنی از واحدهای دانشگاهی سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره رسیده است. بر اساس آئین‌نامه جشنواره در بررسی اولیه و مقدماتی، تمام مقالات رسیده از اینترنت و بانک های اطلاعاتی جستجوی موضوعی می‌شوند. در این مرحله مقاله‌هایی که حاصل کار پژوهشی بوده و کپی برداری نشده‌اند، انتخاب و به داوری سپرده می‌شوند.


افسانه صادق‌زاده درباره داوری مقالات و پایان‌نامه‌ها گفت: داوری این بخش از جشنواره تا نیمه خرداد ماه ادامه خواهد داشت. برای داوری از اساتید علوم قرآنی و حدیث دانشگاه‌های آزاد اسلامی زنجان و خوی دعوت به همکاری شده است. پایان‌نامه‌های رسیده بر اساس سال و مقطع تحصیلی جدا شده و در اختیار داوران قرار می‌گیرد.


مسئول کانون قرآن و عترت واحد شبستر ادامه داد: در بیستمین جشنواره هنر و ادبیات دینی و پژوهشی قرآن و عترت (ع) استادان و دانشجویان و کارکنان واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی استان آذربایجان شرقی واحد شبستر به عنوان دبیرخانه بخش پژوهشی (مقالات و پایان‌نامه‌های قرآنی) جشنواره انتخاب شده است.


وی افزود: واحد شبستر با ارائه ۲۰ نسخه مقاله، ۳ نسخه پایان‌نامه، یک تخته فرش، ۳ قطعه شعر، ۴ اثر خطاطی، یک اثر معرق در بیستمین جشنواره هنر و ادبیات دینی و پژوهشی قرآن و عترت (ع) استادان و دانشجویان و کارکنان واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی شرکت کرده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته