دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

نیاز صنایع بزرگ منطقه آزاد چابهار به نیروهای توانمند و ماهر

اهمیت و نقش کارگر در جامعه به قدری است که به طور مرتب باید با برنامه ریزی و اقدام جدی در ابعاد مختلف زندگی و کار یک کارگر صورت گیرد.
کد خبر : 177066

به گزارش گروه اقتصادی آنا از روابط عمومی سازمان مناطق آزاد، عبدالرحیم کردی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: هدف گذاری صنایع بزرگی در منطقه آزاد چابهار مانند پتروشیمی، فولاد، صنایع کوچکی که در حال توسعه هستند و همچنین شهرک تخصصی معنی و مفهوم پیدا نخواهند کرد مگر اینکه ما نیروی توانمند و ماهری را برای بهره گیری ، استفاده و پویا کردن این فضا داشته باشیم.


وی گفت: هر قدر صنایع به سمت ماشینی و صنعتی شدن پیش بروند، نیروی انسانی قابل حذف کردن نیست.


کردی بیان کرد: اثرگذاری و بهره وری هر واحد به کیفیت نیروی انسانی الزاما تخصص و دانش فنی وابسته نیست بلکه بخش عمده ای از کیفیت نیروی انسانی به روح و روان و انگیزه یک نیرو که در آنجا فعال است، بستگی دارد.


او بیان کرد: موضوعاتی که در ایام هفته کار و کارگر باید برنامه ریزی ونهادینه شود ، برنامه ریزی برای یک دوره یک ساله برای ارتقاء کیفیت و بهبود رویه و توان نیروهای موجود در محیط های کار است.


مدیر عامل سازمان منطقه آزاد چابهار اظهار کرد: اعتقاد داریم در فضایی که پیش رو است، مدیریت کار و نیروی کار بخش عمده و مهم اش حفاظت از نیروی انسانی است که در این راستا راه اندازی واحد HSE و مراقبت و سلامتی نیروی کار و بهبود و مراقبت سلامت محیط کار را در دستور کار داریم و در برنامه ای مشخص در ارتباط با مباحث ایمنی کار ظرف مدت زمانی کوتاه عملیاتی خواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته