دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 ارديبهشت 1396 - 12:44

برگزاری دومین سمپوزیوم تخصصی گروه نانو شیمی و نانو تکنولوژی پزشکی

با همت معاونت پژوهش و فناوری واحد علوم دارویی و با مساعدت دانشکده شیمی دارویی، دانشکده علوم و فناوری‌های نوین و انجمن شیمی کاربردی بیست و سومین همایش تزیاری و دومین سمپوزیوم تخصصی گروه نانو شیمی و نانو تکنولوژی پزشکی با هدف هدایت دانشجویان تحصیلات تکمیلی در آمفی تئاتر دانشکده داروسازی برگزار شد.
کد خبر : 177049

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در سمپوزیوم تخصصی گروه نانو شیمی و نانو تکنولوژی پزشکی بیش از 20 استاد متخصص علم نانو از واحد علوم دارویی، سایر دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی جهت آشنایی دانشجویان نانو شیمی و نانو تکنولوژی پزشکی مقاطع ارشد و دکترای تخصصی با هدف هدایت دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری در انتخاب موضوع پایان نامه و حیطه های پژوهشی استادان برگزار شد.


دکتر مهناز قمی رئیس دانشکده شیمی دارویی درباره جایگاه ایران و دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه نانو و حمایت واحد علوم دارویی از پایان‌نامه‌هایی که قابلیت تجاری شدن را دارند توضیحاتی ارائه داد.


دکتر نگار معتکف مدیر گروه نانو نیز درباره سامانه پژوهشیار و لزوم ثبت پایان نامه در این سامانه و قوانین و مقررات پژوهشی سخنرانی کرد.


در ادامه نیز استادان مدعو به طور مجزا زمینه های پژوهشی خود را مطرح کردند.


در پایان این همایش، نماینده ستاد توسعه فناوری نانو درباره خدمات و نحوه پشتیبانی از پایان نامه ها در زمینه نانو توضیحاتی ارائه داد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته