دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 ارديبهشت 1396 - 12:25
دو خبر؛

برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری و اشتغالزایی در دانشگاه آزاد اسلامی الیگودرز

همایش فرصت های‌سرمایه گذاری و اشتغالزایی در شهرستان الیگودرز با حضور اندیشمندانی از نقاط مختلف کشور در محل سالن همایش محمدرسول الله(ص) دانشگاه آزاد اسلامی واحد الیگودرز برگزار شد.
کد خبر : 177036

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، نماینده الیگودرز در مجلس شورای اسلامی در همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری و اشتغالزایی با قدردانی از دانشگاه آزاد اسلامی که در راستای گسترش علم و دانش و فراهم کردن زمینه برای علمی شدن اشتغال در سطح جامعه تلاش می‌کند گفت: «امروز و در کنار فراهم کردن زیرساخت‌های لازم که باید از سوی دولت فراهم شود، استفاده از نیروهای توانمند علمی و دانشگاهی یکی از ضروریات است.»


دکتر محمدخدابخشی افزود: «این شهرستان ظرفیت های بسیار غنی در بخش‌های مختلف به ویژه گردشگری، کشاورزی و صنعتی دارد که اگر زمینه برای حضور سرمایه گذاران فراهم شود می‌تواند رشد بسیار خوبی داشته باشد.»


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی الیگودرز نیز گفت: «همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری و اشتغالزایی شهرستان الیگودرز با نگاهی به فرصت‌ها و ظرفیت‌های این شهرستان و با دعوت از صاحبنظران و اندیشمندان از سراسر کشور برگزارشد که در آن شرکت کنندگان طرح‌های دانش‌بنیان و اقتصادی خود را با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال برای شرکت‌کنندگان تشریح کردند.


دکتر اسماعیل درویشی این زمان را فرصتی مناسب برای استفاده از پتانسیل‌های موجود با به کارگیری اندیشه‌های علمی در راستای رونق این شهرستان عنوان کرد.


در ادامه این همایش تعدادی از شرکت کنندگان به تشریح طرح های خود و نحوه اجرای آنها برای ایجاد اشتغالزایی در جامعه پرداختند.


برپایی نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های شهرستان الیگودرز


با حضور نماینده الیگودرز در مجلس شورای اسلامی، مدیران دستگاه اجرایی شهرستان و مسئولان دانشگاه آزاداسلامی واحد الیگودرز، نمایشگاهی از دستاوردها و توانمندی های شهرستان الیگودرز در بخش های اقتصادی، کشاورزی، صنعتی و تولیدی امروز در محل دانشگاه آزاد اسلامی الیگودرز افتتاح شد.


در این نمایشگاه تولیدات این شهرستان در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.


این نمایشگاه به مدت دو روز از ساعت 8 صبح لیغایت 16در محل سالن دانشکده فنی مهندسی غدیر دانشگاه آزاد الیگودرز دایر خواهد بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته