دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

«دن کیشوت»با میلاد کی مرام روی صحنه تئاتر باران

نمایش «دن کیشوت» از 18 اردیبهشت ماه در تئاتر باران به روی صحنه می‌رود.
کد خبر : 176602

به گزارش گروه فرهنگی آنا از روابط عمومی نمایش، «دن کیشوت» را صحرا رمضانیان با نگاهی به اثر میگل سروانتس به رشته تحریر درآورده است و خود نیز آن را کارگردانی می‌کند و هر روز ساعت 17 اجرا خواهد شد.


این نمایش که کاری از گروه هنرى «مرمت» است و محمدرضا رسولی تهیه کنندگی آن را به عهده دارد؛ امیربهادر اورعی به عنوان بازیگر و میلاد کی مرام به صورت افتخاری بازی می‌کنند.



«دن کیشوت» با همراهی مهدخت مولایی، ایمان اصفهانى و صدای: شیرین آقاکاشى، مجتبى پیرزاده، آماندا موسوى، ایمان اصفهانى، فرزانه سلحشور، ساغر صباحى، پیمان منفرد از 18 اردیبهشت ماه در مجموعه تئاتر باران اجرا می شود و داستان دن کیشوت در دنیای امروز است که گرفتار در وهم دنیای مجازی است.


سایر عوامل این اجرا عبارتند از: تهیه کننده و مجرى طرح: محمدرضا رسولی،دستیار کارگردان: پیمان منفرد، پویا حقیقی، ویدئو: علی اظهری


جلوه‌های ویژه ی تصویری: آیدین آریانژاد،مونتاژ و اجرای پلان های نوری: آبان صابری،جلوه های ویژه‌ی تصویری: آیدین آریانژاد،طراح پوستر و بروشور: وحید میثاقی،مدیر روابط عمومی: مریم رودبارانی،ساخت تیزر: محمدرضا رسولی،تدوین تیزر: روح ا... انصاری،عکاس: گلدیس نمازیان


انتهای پیام/

برچسب ها: تئاتر باران
ارسال نظر
هلدینگ شایسته