دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 ارديبهشت 1396 - 12:40

برگزاری کارگاه آموزشی روش مقاله‌نویسی به زبان فارسی و انگلیسی در واحد تبریز

کارگاه آموزشی روش مقاله‌نویسی به زبان‌های فارسی و انگلیسی، ISI و ISC به همت باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز برگزار شد.
کد خبر : 176591

به گزارش خبرگزاری آنا، کارگاه آموزشی روش مقاله‌نویسی به زبان‌های فارسی و انگلیسی، ISI و ISC براساس برنامه‌های مصوب باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد تبریز و شرکت اعضای فعال این باشگاه برگزار شد.


این کارگاه با تدریس دکتر شهرام حنیفیان عضو هیات علمی و و رئیس اداره علم‌سنجی واحد تبریز به مدت 12 ساعت برگزار شد و بعد از ارزیابی، به شرکت‌کنندگان در کارگاه گواهی پایان دوره اعطا شد.


محمد منادی رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد تبریز نیز با گرامیداشت اعیاد شعبانیه، اهداف برگزازی این کارگاه را برای شرکت کنندگان تشریح کرد و گفت: «یکی از رسالت‌های اصلی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان حمایت از دانشجویان و توجه به رشد و شکوفایی استعدادهای نهفته این آنان در دانشگاه است و در این راستا باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان این واحد در زمینه تقویت و ارتقای علمی آنان این کارگاه را برگزار کرد.»


کارگاه آموزشی روش مقاله‌ویسی به زبان‌های فارسی و انگلیسی، ISI و ISC 11 و 12 اردیبهشت در سالن پروین اعتصامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز برگزار شد.





انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته