دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 ارديبهشت 1396 - 09:21

استادان منتخب دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی دماوند امروز تجلیل می‌شوند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند با توجه به بیانات اخیر مقام معظم رهبری درباره انتخابات، خواستار توجه و تدبر در این جملات راهگشا شد.
کد خبر : 176497

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، روز دوازدهم اردیبهشت به نام معلمان و با گرامیداشت شغل معلمی عجین شده است و در سراسر کشور مراسم تجلیل از این جایگاه رفیع برپاست. جایگاهی که پیامبران در آن جایگاه نشسته اند و پیامبر اسلام مقام شامخ پیغمبری را با معلمان مقایسه کرده است.


به این ترتیب دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند در این روز که با سالروز ولادت باسعادت امام زین العابدین همراه شده بود، برنامه بزرگداشتی را در نمازخانه دانشگاه تدارک دید و از جایگاه والای استادان دانشگاه تجلیل کرد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند در این روز و پس از مراسم مدیحه سرایی با توجه به سابقه علمی و سیره عملی شهید مطهری، درباره مقام معلم و ویژگی های معلمی سخن گفت.


محمود صفری اظهار کرد: «شهیدمطهری از جمله مدرسین تراز اول حوزه و از استادان مطرح در زمینه فلسفه و منطق بود که سابقه مبارزاتی درخشانی داشت.»


وی افزود: «امام خمینی(ره)علاقه و اعتماد بسیاری به وی داشت تا جایی که مسئولیت تشکیل شورای انقلاب را به وی داد و او را مانند فرزند خود می دانست.»


صفری با توجه به سابقه مبارزات شهید مطهری با تحجر و الحاد گفت: «این شهید بزرگوار دارای 100 اثر فرهنگی و فلسفی است و بنا به بیان امام راحلمان همه آثار استاد مطهری بدون کم و کاست مورد تایید است و مطالعه آنها برای همگان به ویژه نسل جوان توصیه می شود.»


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند با توجه به بیانات اخیر مقام معظم رهبری درباره انتخابات، خواستار توجه و تدبر در این جملات راهگشا شد.


این تنها برنامه واحد دماوند برای استادان نیست و مراسم تجلیل از استادان دانشگاه امروز برگزار می‌شود. در این مراسم از استادان هیات علمی و مدعو که بواسطه سامانه انتخاب استاد نمونه و از سوی خود دانشجویان انتخاب شده اند، قدردانی خواهد شد و دکتر مومنی از استادان مطرح دانشگاهی سخنرانی خواهد کرد.


برگزاری جشن‌های اعیاد شعبانیه در واحد دماوند


جشن های میلاد سه بزرگ‌مرد کربلا ؛ امام حسین(ع)، حضرت ابوالفضل العبّاس و امام سجاد(ع) در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند برگزار شد.


تولّد این سه نور الهی در بین شیعیان در سه روز متوالی و ابتدای ماه شعبان، واقع شده و این واحد دانشگاهی نیز به همین مناسبت هر روز پس از نماز ظهر و عصر، برنامه جشن و سروری را ترتیب داد.


در جشن های امسال علاوه بر این برنامه ها از برگزیدگان مسابقات عکاسی با دو موضوع بزرگداشت شهدای گمنام و طبیعت بهاری که به همت بسیج کارکنان واحد انجام شده بود نیز قدردانی شد.


قدردانی از برگزیدگان مسابقات عکاسی


جشن های اعیاد شعبانیه امسال با شور و نشاط بهاری همزمان شده و به دلیل عظمت این اعیاد، قدردانی از دانشجویان و کارکنان دانشگاه به مناسبت ها و دلایل مختلف انجام می شود.


در جشن‌های امسال علاوه بر برنامه های متعدد فرهنگی،از برگزیدگان مسابقات عکاسی با دو موضوع بزرگداشت و تشییع شهدای گمنام دانشگاه و طبیعت بهاری که به همت بسیج کارکنان واحد انجام شده بود نیز قدردانی شد.


در بخش عکاسی مراسم تشییع شهدا به ترتیب ناصر جعفری دانشجوی میهمان واحد دماوند از واحد تهران جنوب نفر اول، فرشته مسلمی کارشناسی ناپیوسته رشته علمی کاربردی حسابداری نفر دوم و مجید حاجی عابدینی دانشجوی حسابداری واحد دماوند موفق به کسب مقام سوم این مسابقات شدند.


در بخش عکاسی از طبیعت بهاری نیز به 10 نفر از شرکت کنندگان که اغلب آنها از کارکنان دانشگاه بودند نیز جوائز ارزنده ای اختصاص یافت.


حسین اکبری، حامد سمنانی رضا، فاطمه مهرابی، سعید حبیبی، ساریه رحمتی، مهدی محبی، حمید فرزام، سمیه کریم باغبان و نرگس رنجبر برندگان مسابقه بودند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته