دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 ارديبهشت 1396 - 08:02
خزانه‌دار دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان:

بستن حساب‌های مالی با محوریت خزانه‌دار استان‌ها موجب تسریع در روند کار شده است

خزانه‌دار دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان گفت: در راستای واگذاری اختیارات به استان ها و تمرکززدایی در دو سال اخیر فرآیند بستن حساب‌های مالی با محوریت خزانه دار در همه استان ها انجام می پذیرد.
کد خبر : 176465

به گزارش خبرنگار آنا از رشت، کمیته بستن حساب های مالی سال 95 واحدهای دانشگاهی استان گیلان با حضور خزانه دار هیأت امنای استان گیلان، جمعی از کارشناسان مالی سازمان مرکزی دانشگاه و مدیران و کارشناسان مالی واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان از تاریخ 9 الی 12 اردیبهشت سال 1396به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در این واحد دانشگاهی برگزار شد.



پیمان علیدوست ذوقی خزانه‌دار دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در حاشیه برگزاری این جلسه گفت: در راستای واگذاری اختیارات به استان ها و تمرکززدایی در دو سال اخیر فرآیند بستن حساب های مالی با محوریت خزانه دار در همه استان ها انجام می پذیرد که این امر موجب تسهیل و تسریع در انجام این فرآیند شده است.



به گزارش آنا، دکتر علیرضا امیرتیموری دبیر هیأت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان و دکتر مهرداد گودرزوند چگینی سرپرست دبیرخانه هیأت امنای استان گیلان در بازدید از محل برگزاری جلسات این کمیته از نزدیک در جریان بررسی حساب های مالی واحد ها و مراکز آموزشی استان گیلان قرار گرفتند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته