دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 ارديبهشت 1396 - 16:50

استادان واحد ارومیه در حضور دانشجویان تجلیل شدند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی به مناسبت روز معلم از استادان واحد ارومیه قدردانی کرد.
کد خبر : 176432

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر عزیز جوان پور به مناسبت فرا رسیدن روز معلم به همراه معاونان دانشگاه، سرزده از کلاس های دانشکده های دانشگاه بازدید و از استادان قدردانی کرد.


وی در حاشیه این بازدید، گفت: روز معلم بزرگداشت مردان و زنانی است که وجود نازنین‌شان به مانند شمعی در تبیین تعالیم الهی و علمی و پرورش آدمی برای فهم عشق، ایمان و زیبایی فروزان است و می‌سوزد تا جهان پیرامون خود را به نور آگاهی و امید روشن نگاه دارد.


جوان پور با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید آیت الله مرتضی مطهری معلم بزرگ انقلاب اسلامی، زحمات آموزگاران متعهد و دلسوز استان را ارج نهاده و گفت: امیدواریم در سال «اقتصاد مقاومتی، تولید- اشتغال »، معلمان و فرهنگیان ایران اسلامی، بتوانند در عرصه علم و دانش بسترهای بالندگی نسل جوان و آینده ساز کشور را هر چه بیشتر فراهم کنند.


وی ادامه داد: از این رو فرصت را مغتنم شمرده و از زحمات بی شائبه شما اساتید در عرصه تعلیم و تربیت قدردانی می کنم.


این مسئول با اشاره به مسئولیت خطیر اساتید به ویژه در شرایط کنونی تصریح کرد: با حضور دکتر ولایتی در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی مسئله فرهنگی به یکی از اولویت های اساسی دانشگاه تبدیل شده و با تلاش اساتید، می توانیم گام های مهمی در این مسیر برداریم.


وی به روز جانباز اشاره کرد و گفت: تعدادی از اساتید در واحد ارومیه از جانبازان دوران 8 سال دفاع مقدس هستند که وجود این اساتید، برکتی برای مجموعه دانشگاه است.



در پایان این مراسم اعضای هیات رئیسه واحد ارومیه به مناسبت اعیاد شعبانیه و ولادت حضرت ابوالفضل العباس و روز جانباز از دکتر عزیز جوانپور جانباز 30 درصد دفاع مقدس با تقدیم گل و لوح قدردانی کردند.


انتهای پیام/

برچسب ها: ارومیه روز معلم
ارسال نظر
هلدینگ شایسته