دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 ارديبهشت 1396 - 02:05

آغاز رقابت والیبال قهرمانی امیدهای آسیا از امروز؛ شاگردان سیچلو به دنبال تکرار قهرمانی

تیم‌ ‌ملی والیبال زیر 23 سال برای تکرار قهرمانی خود در آسیا، از امروز به مصاف حریفان خود می رود.
کد خبر : 175841

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، دومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی امیدهای آسیا (زیر 23 سال) از امروز به میزبانی اردبیل آغاز می‌شود.‎ این رقابت ها با حضور 11 تیم ایران، چین تایپه، چین، ژاپن، تایلند، استرالیا، قزاقستان، پاکستان، ازبکستان، سریلانکا و مالزی برگزار می شود.


رقابت‌های والیبال قهرمانی امیدهای آسیا در چهار گروه A،B،C ،D برگزار می شود؛ در گروه A دو تیم ایران و پاکستان با هم رقابت می کنند، در گروه B چین تایپه، قزاقستان و ازبکستان، در گروه C چین، استرالیا و مالزی و در گروه D که آخرین گروه است تیم های ژاپن، تایلند و سریلانکا با هم رقابت می کنند. از بین این چهار گروه، هشت تیم که در رتبه اول و دوم گروه مقدماتی قرار بگیرند در مرحله بعد در دو گروه E و F برای رتبه‌های اول تا هشتم مبارزه می‌کنند. مابقی تیم‌ها هم برای جایگاه نهم تا یازدهم رقابت می کنند. این دور از رقابت ها در روزهای 14، 15 پیگیری می شوند و روز 16 رادیبهشت ماه هم تیم ها استراحت می کنند.


بعد از این مرحله تیم ها وارد رقابت‌های یک چهارم نهایی، نیمه نهایی و نهایی می شوند که مسابقات آنها هم در روزهای یکشنبه تا سه شنبه 17 تا 19 اردیبهشت ماه برگزار می شود.


این دومین مرتبه است که ملی پوشان ایران در رقابت های قهرمانی امیدهای آسیا شرکت می کنند در دوره قبل با هدایت پیمان اکبری این تیم قهرمانی را در میانمار به دست آورد و حالا بلندقامتان ایران به دنبال تکرار قهرمانی خود این بار در ایران و در شهر ادربیل هستند.


اسامی شاگردان سیچلو در این رقابت‌ها جواد کریمی، حمید حمودی و فردین قله قوند (پاسور)، امین اسماعیل نژاد و جابر اسماعیل پور (پشت خط زن)، سلیم چپرلی، سعید جواهری توانا، اسماعیل مسافر، بهنام ابراهیمی و امین خداپرست (دریافت کننده)، رحمان تقی زاده، سهند اله وردیان، مهرداد شیبانی و علی یوسف پور(سرعتی زن)، محمد دلیری و علی نودوزپور (لیبرو)است.


برنامه دور مقدماتی دومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی امیدهای آسیا:


** دوشنبه 11 اردیبهشت


ساعت 10، ازبکستان – قزاقستان


ساعت 12:30، مالزی – استرالیا


ساعت 15، ژاپن – سریلانکا


ساعت 17:30، ایران – پاکستان


** سه شنبه 12 اردیبهشت


ساعت 12:30، تایلند – ژاپن


ساعت 15، چین تایپه – ازبکستان


ساعت 17:30، چین – مالزی


** چهارشنبه 13 اردیبهشت


ساعت 12:30، سریلانکا – تایلند


ساعت 15، قزاقستان – چین تایپه


ساعت 17:30، استرالیا – چین


انتهای پیام/

برچسب ها: سیچلو
ارسال نظر
هلدینگ شایسته