دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 بهمن 1393 - 11:13
به مناسبت دهه فجر

حرکت پنج کتابخانه سیار جدید کانون به سمت روستاهای گلستان

هم‌زمان با جشن‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پنج کتابخانه سیار روستایی و یک فروشگاه سیار محصولات کانون روز 19 بهمن در استان گلستان فعالیت خود را آغاز می‌کند.
کد خبر : 1756

به گزارش گروه فرهنگی آنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این کتابخانه‌های سیار خدمات فرهنگی کانون را به کودکان و نوجوانان روستا‌های شهرستان‌های گرگان، گالیکش، علی‌آباد، آق‌قلا و گمیشان ارایه می‌کنند.
هم‌چنین فروشگاه سیار در تمامی شهر‌ها و روستاهای استان گلستان محصولات فرهنگی کانون پرورش فکری را به کودکان و نوجوانان عرضه می‌کنند.


پنج دستگاه مینی‌بوس کتابخانه ‌سیار روستایی از سوی اداره‌کل آموزش و پرورش استان گلستان در اختیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قرار گرفته و اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی این استان نیز کار طراحی و قفسه‌بندی داخلی آن را انجام داده است.


قرار است روز 19 بهمن امسال نیز این کتابخانه‌ها و فروشگاه‌های سیار از محل استانداری با حضور استاندار و مسوولان استانی و شهری فعالیت خود را آغاز کنند.


کانون استان گلستان پیش از این دو کتابخانه سیار، کودکان و نوجوانان روستاهای مرزی و مناطق مختلف شهر گرگان را زیر پوشش خدمات فرهنگی‌ خود قرار می‌داد که با آغاز به کار این پنج کتاب‌خانه، تعداد مراکز ثابت، ‌سیار و پستی کانون در این استان به 21 مرکز افزایش خواهد یافت.


انتهای پیام/

برچسب ها: دهه فجر
ارسال نظر
هلدینگ شایسته