دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با ارائه تخفیف دانشجویی؛

نمایش «سایه تو سایه» تا 15 اردیبهشت روی صحنه است

نمایش «سایه تو سایه» به نویسندگی و کارگردانی «داود فتحعلی بیگی» تا 15 اردیبهشت ماه در پردیس تئاتر تهران به اجرای خود ادامه می دهد.
کد خبر : 175288

به گزارش گروه فرهنگی آنا از روابط عمومی پردیس تئاتر تهران، نمایش «سایه تو سایه» به نویسندگی و کارگردانی داود فتحعلی بیگی تا 15 اردیبهشت ماه در تماشاخانه استاد کشاورز روی صحنه است و در طول یک هفته ای که از اجرای این نمایش باقی مانده است به دانشجویان بلیط نیم بهاء ارائه می‌کند و تمامی دانشجویان کشور می‌توانند با ارایه ی کارت دانشجویی بلیط نیم بها دریافت کنند.


نمایش «سایه به سایه» داستان پدری را روایت می‌کند که دختر و همسرش محدودیت‌هایی را ایجاد کرده است. در این میان قرار است برای دختر خواستگاری بیاید اما پدر از قبل داماد را انتخاب کرده و تمام قرارها را با پدر داماد گذاشته است. از قضا پدر داماد هم همین کار را کرده است. در این میان دختر و پسر تصمیم می‌گیرند قبل از ازدواج همدیگر را ببینند.


نمایش «سایه به سایه» همانند دیگر آثار داود فتحعلی بیگی در فضای نمایش‌های ایرانی است و در قالب سنتی سیاه بازی اجرا می‌شود و بازیگرانی چون داود داداشی، غلام بابوته، منیژه داوری، ساسان مهرپویان، مهدی صفاری‌نژاد، سپیده معصومی، نسیم توکلی، محمد رخشنده‌پی ایفای نقش می‌کنند.


نمایش «سایه تو سایه» به نویسندگی و کارگردانی «داود فتحعلی بیگی» تا 15 اردیبهشت ماه هر شب ساعت 19:30 در تماشاخانه استاد کشاورزِ پردیس تئاتر تهران روی صحنه است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته