دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 ارديبهشت 1396 - 10:59

ارتقای مرتبه دو عضو هیات علمی واحد شبستر به استادیاری

دو عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر با حکم معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادیاری ارتقا یافتند.
کد خبر : 175276

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر فرهاد حسین‌زاده لطفی در احکام جداگانه‌ای ارتقای مرتبه علمی دکتر علی دقیق عضو هیات علمی و مدرس گروه مهندسی برق و دکتر احد آهنگر عضو هیات علمی و مدرس گروه مشاوره واحد شبستر به استادیاری را ابلاغ کرد.


در حکم معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی خطاب به دقیق با توجه به کسب مدرک تحصیلی دکتری تخصصی در رشته مهندسی برق آمده است: «بر اساس بند ب مصوبات یکصد و هشتاد و یکمین نشست هیات ممیزه دانشگاه آزاد اسلامی از تاریخ فراغت از تحصیل به مرتبه استادیاری ارتقا می‌یابید. در ضمن حقوق ومزایای مربوط از زمان ارتقا قابل پرداخت است.»


در حکم آهنگر نیز با توجه به کسب مدرک تحصیلی دکتری تخصصی در رشته مشاوره آمده است: «بر اساس بند ب مصوبات یکصد و هشتاد و یکمین نشست هیات ممیزه دانشگاه آزاد اسلامی از تاریخ 26/7/95 به مرتبه استادیاری ارتقا می‌یابید. در ضمن حقوق ومزایای مربوط از زمان ارتقا قابل پرداخت است.»


حسین‌زاده لطفی در این احکام برای آهنگر و دقیق ابراز امیدواری کرده است که در مرتبه جدید نیز با تائیدات خداوند تبارک و تعالی منشای خدمات بهتر و ارزشمندتری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دانشجویان عزیز بوده و در توسعه علم و دانش گام‌های موثرتری بردارندد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته