دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 ارديبهشت 1396 - 10:15

بازدید دانشگاهیان واحد علوم دارویی از نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی «ساخت ایران»

کارشناسان حوزه پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم دارویی با حضور در نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی «ساخت ایران» از دستاوردهای محققان ایرانی بازدید کردند.
کد خبر : 174639

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، همزمان با برگزاری پنجمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی «ساخت ایران» در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی، رئیس واحد علوم دارویی، معاون پژوهشی، مدیران گروه‌های آموزشی به همراه نمایندگان بخش آزمایشگاهی حوزه پژوهش و فناوری واحد در نمایشگاه حضور یافتند.


نمایندگان واحد علوم دارویی با بازدید تخصصی از تجهیزات آزمایشگاهی و اخذ پیش فاکتورهای لازم، در مراحل بعدی پس از تایید کمیته‌های تخصصی تجهیزات واحد، نسبت به خریداری تجهیزات مورد نیاز آزمایشگاه‌های آموزشی و پژوهشی واحد اقدام خواهند کرد.


از هیأت علمی و انجمن های علمی دانشجویی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی این واحد دانشگاهی نیز دعوت شده است افزون بر بازدید از نمایشگاه از نزدیک با تجهیزات تخصصی آزمایشگاهی شیمی، داروسازی، صنایع غذایی، بیولوژی، فنی مهندسی و شرکت های دانش بنیان و تولیدی آنها آشنا شوند.


این نمایشگاه با حمایت معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری از 4 تا 7 اردیبهشت در حال برگزار و با هماهنگی‌های معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی فرصت استفاده واحدهای دانشگاهی از تولیدات داخلی فراهم شده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته