دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 ارديبهشت 1396 - 13:00

دو انجمن علمی جدید در واحد دماوند راه‌اندازی می‌شود

انجمن‌های علمی، ادبی و هنری دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند با اهدافی چون تعمیم و تعمیق روابط علمی و پژوهشی اعضا، ایجاد ارتباط مستمر و متقابل بین دانشگاه، دانشجویان و اعضای انجمن به منظور رفع نیازهای علمی و تخصصی دانشجویان و آشنایی مستمر و بیشتر با مسائل موضوع انجمن تشکیل شده است.
کد خبر : 174294

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، تلاش برای باروری علمی اعضا و ایجاد ارتباط با انجمن‌ها و مؤسسات علمی و تحقیقاتی داخل و خارج کشور در راستای تبادل اطلاعات علمی و شناساندن توانمندی علمی دانشگاه آزاد اسلامی٬ برگزاری همایش‌ها، سمینارها، جلسات سخنرانی علمی، اردوها، انتشار نشریات علمی براساس زمینه‌های کاری هر انجمن و بازدیدهای علمی و شرکت در مسابقات داخلی و خارجی از اهم فعالیت انجمن‌ها است.


اکثر انجمن‌های علمی واحد دماوند از سال1382 آغاز به فعالیت کردند و تاکنون مجوز 12 انجمن از سوی کمیسیون مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی صادر شده بود و اکنون با افزوده شدن انجمن‌های حقوق و مهندسی صنایع، تعداد آنها به 14 انجمن رسیده است.


از مهمترین برنامه های انجمن‌های علمی می‌توان برگزاری همایش‌ها، سمینارها، جلسات سخنرانی علمی، اردوها و بازدیدهای علمی داخل و خارج از استان نام برد.


دانشجویان در صورت تمایل می‌توانند با مراجعه به دفاتر انجمن‌های علمی رشته خود با عضویت به فعالیت در آن انجمن‌ها بپردازند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته