دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 ارديبهشت 1394 - 12:48

بازدید فرماندار اسکو از امکانات پژوهشی و آزمایشگاه‌های واحد ایلخچی

فرماندار شهرستان اسکو به همراه معاونان خود از امکانات پیشرفته آزمایشگاه‌های واحد ایلخچی بازدید کرد.
کد خبر : 17420

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایلخچی در بازدید حیدر صادقی فرماندار اسکو از امکانات پیشرفته آزمایشگاه های واحد ایلخچی با ارائه گزارش کوتاهی از عملکرد واحد گفت: این واحد دانشگاه آزاد، توسعه همه‌جانبه را با نصرت الهی و همت استادان فرهیخته و کارکنان صدیق خود، شروع کرده و دوران شکوفایی را سپری می‌کند . در کنار توسعه همه جانبه، از بحث کیفیت آموزشی نیز غافل نشده‌ایم و در این راستا، گام‌های موثری را برداشته است که می‌توان اصلاح هرم اعضای هیئت علمی، ایجاد امکانات و تجهیزات آزمایشگاهی و تحقیقاتی، جذب نخبگان علمی و استادان با تجربه دانشگاه‌های معتبر منطقه را نام برد.


دکتر محمد نریمانی راد افزود: برای پیشرفت بیشتر و استفاده از سیستم‌های مدرن‌تر، با تحقیق و ممارست پرسنل این واحد سیستم نوین اطلاع رسانی و آشنایی دانش آموزان با رشته‌های دانشگاهی و نیز ارتباط مستقیم با دانش آموزان قبل از ورود به دانشگاه فراهم شد که امید است با نگرش صحیح دانش آموزان و خانواده‌های آنان بستر مناسبی برای ادامه تحصیل بهتر و بهره‌مندی ازامکانات بیشتر برای آنان فراهم شود.



وی از همکاری صمیمانه فرماندار و دیگر مسئولان شهرستان اسکو با این واحد دانشگاهی تقدیر کرده و خواستار حمایت همه‌جانبه از برنامه‌های توسعه‌ای دانشگاه آزاد اسلامی واحدایلخچی در راستای ارتقای سطح علمی و فرهنگی جامعه شد.


این نشست با بازدید فرماندار شهرستان اسکو و همراهان وی از آزمایشگاه‌ها و مجموعه‌های مختلف سایت مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلخچی خاتمه یافت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته