دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 ارديبهشت 1396 - 14:06
در دیدار دانشگاهیان با فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا عنوان شد

نفوذ، اصلی‌ترین حربه دشمن

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی به همراه معاونان این دانشگاه به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، صبح امروز با فرمانده قرارگاه شمالغرب کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر : 174070

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس واحد ارومیه در این دیدار با تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران، از زحمات پاسداران قدردانی و به نقش بی بدیع آنان در تامین امنیت حال حاضر کشور تاکید کرد.


دکتر عزیز جوان‌پور به انتخابات پیش روی ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و گفت: امیدواریم با حضور حداکثری مردم در این انتخابات، گام مهمی در راستای ثبات و پایداری نظام جمهوری اسلامی ایران برداریم.


فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا هم با قدردانی از رئیس واحد ارومیه، گفت: روز پاسدار، متعلق به همه کسانی است که در راستای حفظ پایداری نظام و حرکت در سایه ولایت تلاش می کنند.



سردار محمدتقی اوصانلو با تاکید بر این که از لحاظ امنیت در شرایط مطلوبی قرار داریم، گفت: دشمن، همواره در مسیر ایجاد نا امنی و دسیسه علیه نظام جمهوری اسلامی ایران در حال تلاش بوده و لحظه ای درنگ نمی کند.


وی با بیان اینکه دشمن در عرصه نظامی یارای مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران را نداشته و ندارد، گفت: دشمن در شرایط کنونی از طریق جنگ نرم و نفوذ در لایه های مختلف، سعی در به ثمر نشاندن اهداف شوم خود دارد.


این مسئول تصریح کرد: دشمن در انتخابات، به دنبال ایجاد موج و هدایت آن در راستای برنامه های خود دارد که باید در این زمینه به آگاهی عمل کنیم.


اوصانلو خاطرنشان کرد: نفوذ، اصلی ترین حربه دشمن است که از طریق برخی نشریات و رسانه ها در این راستا فعالیت می کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته