دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 ارديبهشت 1396 - 14:13

سرپرست آموزشکده عالی سما ممقان منصوب شد

سرپرست جدید آموزشکده عالی سما ممقان در حکمی از سوی دکتر سیدجواد انگجی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی منصوب شد.
کد خبر : 173750

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر کامل صباحی عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممقان به عنوان سرپرست جدید آموزشکده سما ممقان معرفی شد.


انگجی در این حکم ابراز امیدواری کرده است که صباحی با توکل و استعانت از خداوند متعال و تشریک مساعی در تحقق اهداف پیش بینی شده و انجام وظایف مربوط موفق و مؤید باشد.


صباحی گفت: «با توجه به ظرفیت های کارگاهی و آزمایشگاهی بالای سما ممقان که از نظر تجهیزات کارگاهی و آزمایشگاهی در بین آموزشکده های سما شمالغرب کشور در صدر قرار دارد، تلاش می‌کنیم تا این پتانسیل‌ها را در راستای اعتلا و پیشرفت علمی کشور اسلامی عزیزمان به کار گیریم و بنوبه خود دین خود را برای ارتقای جایگاه علمی ایران در جهان ادا کنیم.»


وی از سال 87 عضو هیات علمی واحد ممقان بوده و سال 95 از رساله دکتری خود در رشته مهندسی برق – کنترل با عنوان «کنترل سیستم‌های غیرخطی تاخیردار» در دانشگاه تبریز با درجه عالی دفاع کرد که این رساله دکتری منتج به چاپ 4 مقاله ISI در مجلات معتبر علمی شد.


صباحی پیش از این مدیریت حوزه پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممقان را عهده‌دار بود.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته