دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 ارديبهشت 1396 - 09:51
دو خبر/

عضو هیات علمی واحد تهران شرق به مرتبه دانشیاری ارتقا یافت

استادیار و عضو هیات علمی تمام وقت گروه آموزشی شیمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق با حکم دکتر حمید میرزاده به مرتبه دانشیاری ارتقا یافت.
کد خبر : 173628

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، با صدور حکمی از سوی حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، مرتبه علمی دکتر حوریه جهانبانی، استادیار و عضو هیات علمی تمام وقت گروه آموزشی شیمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق به مرتبه دانشیاری ارتقا یافت.


در حکم میرزاده آمده است: باتوجه به پیشنهاد کمیته منتخب واحد تهران شرق درباره ارتقای مرتبه جنابعالی به دانشیاری، موضوع در یکصدو چهلمین نشست مورخ 95/12/15 هیات ممیزه دانشگاه مطرح ومورد موافقت قرار گرفت.


وی با تبریک به دکتر حوریه جهانبانی آورده است: به موجب این حکم از تاریخ 95/12/24 به مرتبه دانشیاری گروه آموزشی مربوطه در دانشگاه آزاد اسلامی ارتقا می یابید.


میرزاده ابراز امیدواری کرده وی در مرتبه جدید نیز با تاییدات خداوند تبارک و تعالی، منشأ خدمات بهتر و ارزشمندی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دانشجویان عزیز بوده و در توسعه علم و دانش گام‌های موثرتری بردارد.


حوریه جهانبانی دارای مدرک دکترای تخصصی در رشته شیمی– شیمی آلی است.


برگزاری نمایشگاهی از طرح‌ها و تحقیقات پژوهشی


به همت معاونت دانشجویی و فرهنگی واحد تهران شرق و با مساعدت گروه معماری نمایشگاهی از آثار پژوهشی دانشجویان دانشکده هنر و معماری با عنوان «معماری و حکمت هنر اسلامی» در آن دانشکده برگزار شد.


در نمایشگاهی از طرح‌ها و تحقیقات پژوهشی حدود 50 طرح و تحقیق دانشجویی و پژوهشی دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد به نمایش درآمد که دارای درونمایه‌های اسلامی بود.


دکتر قربانی نیا مدیر گروه معماری این واحد گفت: «در طرح ها و تحقیقات پژوهشی سعی شده است تا معماری و هنر اسلامی بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد تا علاوه بر آشنایی محقق با هنر و معماری اصیل اسلامی و ایرانی، حقایق ناب و گرانقدر آن برای دانشجویان تبیین و تفسیر شود که مطمئنا تاثیر شگرفی در خودباوری و هویت بخشی به دانشجوی ایرانی اسلامی خواهد داشت.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته