دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 ارديبهشت 1396 - 10:13
در مراسم بهره‌برداری از ساختمان آیت‎الله هاشمی و ورزشگاه فرهیختگان

رئیس واحد بوئین‌زهرا: همه برنامه‌ها و طرح‌های توسعه‌ای با کمترین اعتبار به اجرا درآمده است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بوئین‌زهرا اظهار کرد: همه برنامه ها و طرح های توسعه این واحد با کمترین اعتبارات به مرحله اجرا در آمده است که نمونه آن را می توان احداث مجموعه ورزشی روباز بسیار زیبا و منحصر به فرد با 230 میلیون تومان اعتبار نام برد.
کد خبر : 173599

به گزارش خبرنگار آنا، دکتر رضا شعبان‌نژاد در مراسم بهره‌برداری از ساختمان آموزشی آیت‎الله هاشمی و ورزشگاه فرهیختگان واحد بوئین‎زهرا با توجه به استقرار سالن آمفی تئاتر، فضای اداری، رفاهی، اقامتی، کارگاهی و آموزشی در ساختمان جدید آموزشی گفت: این مجموعه زیبا و مجهز با حداقل قیمت تمام شده و در مدت 2 سال اجرا و به بهره برداری رسیده است.


وی با اعلام اینکه این دانشگاه اکنون جایگاه مناسبی در بین واحدهای دانشگاهی پیدا کرده است، اظهار کرد: این واحد دانشگاهی، سال 1382 فعالیت خود را در بوئین‌زهرا با حداقل امکانات و فضا آغاز کرد و با طی کردن مرحله استقرار و تثبیت امروز به عنوان یک واحد پیشرو و موفق مطرح است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بوئین‌زهرا با اشاره به موفقیت و رشد بسیار خوب دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: موفقیت و رشد و شکوفایی دانشگاه آزاد اسلامی در دوران مدیریت دکتر میرزاده رشد بیشتری پیدا کرده و شاهد موفقیت و تاثیرگذاری بیشتر دانشگاه در پیشرفت های علمی کشور هستیم.


وی ادامه داد: در راستای موفقیت های دانشگاه آزاد اسلامی، واحد بوئین زهرا نیز از سال 82 که با همت حجت الاسلام علیخانی فعالیت خود را آغاز کرد تاکنون موفقیت های بسار خوبی را داشته است.



شعبان نژاد خاطرنشان کرد: مدیریت این دانشگاه در ابتدای فعالیت با هدایت دکتر موسی خانی به صورت مرکز بود که با تلاش همه مدیران ادوار گذشته این دانشگاه به واحد ارتقا پیدا کرده و اکنون به عنوان یک واحد فعال، پویا و در حال توسعه در بین دانشگاه‌ها مطرح است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بوئین زهرا تصریح کرد: در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین زهرا به تاسی از واحد قزوین با مدیریت خوب دکتر موسی خانی سعی کرده ایم زیرساخت های توسعه را فراهم کنیم.


وی افزود: کسب دانشجوی برتر کشوری و قرار گرفتن این دانشجو در بین 11 دانشجویی برتر کشوری و دریافت لوح تقدیر از دست های آیت الله هاشمی در سال گذشته یکی از موفقیت های این واحد بوده است. یکی دیگر از دانشجویان این واحد جایزه برتر ایثار کشوری را دریافت کرد که این افتخار بسیار بزرگی است.


شعبان نژاد با بیان اینکه این واحد دارای مرکز رشد و هسته های فن آور است، بیان کرد: اکنون در این واحد 38 درصد دانشجویان در مقطع ارشد مشغول تحصیل هستند که این مایه افتخار و مباهات است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بوئین زهرا با اشاره به فضای کار و تلاش و همدلی و انسجام بین کارکنان واحد بوئین زهرا تصریح کرد: دغدغه معاونان و کارکنان این واحد فراهم سازی بسترهای مناسب برای تحصیل دانشجویان است.


انتهای پیام/

برچسب ها: رضا شعبان‌نژاد
ارسال نظر
هلدینگ شایسته