دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 ارديبهشت 1394 - 09:19
در بازدید معاون پژوهشی واحد پرند عنوان شد

استفاده واحدهای دانشگاهی از تجربیات واحد نجف‌آباد در حوزه درآمدزایی و امور فنی کارگاه‌ها

دکتر سعید ذاکر بستان آباد معاون پژوهشی واحد پرند و دکتر مسعود صالحی‌پور رئیس دانشکده علوم زیستی از دستاوردهای علمی - پژوهشی واحد نجف آباد به منظور تبادل اطلاعات علمی بین هر دو دانشگاه و بهره‌مندی از تجربیات موفق و تجاری سازی بازدید کردند.
کد خبر : 17357

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، معاون پژوهشی واحد پرند به همراه دکتر حمید غیوری مسئول پژوهشگاه پیشرفته مواد واحد نجف آباد با حضور در کارگاه میکروسکوپ الکتریکی و بازدید از دانشکده بیو مواد، علوم پایه، مرکز تحقیقات پیشرفته مواد بیان کرد: تحقیقات و پژوهش‌ها باید در راستای ایجاد محیط کسب و کار جدید و رفع نیازهای جامعه باشد.


وی واحد نجف آباد را به عنوان یکی از مراکز دانشگاهی مطرح دانست که دیگر واحد‌ها می‌توانند از تجربیات آن در حوزه درآمدزایی- امور فنی کارگاه‌ها و امور کتابخانه بهره ببرند.


ذاکر بستان آباد ارائه راهکار‌ها و دستاوردهای جدید علمی و ارتقای سطح آموزش و پژوهش در موضوعات و حوزه‌های مختلف را ضروری دانست و تصریح کرد: واحد پرند به دلیل نزدیکی به فرودگاه امام خمینی (ره) و با دارا بودن پتانسیل لازم می‌تواند با برنامه ریزی صحیح و با حمایت رئیس دانشگاه و تعامل و همکاری هیئت رئیسه و اعضای هیئت علمی ظرفیت‌های نهان خود را به مرحله ظهور بگذارد که این مهم مستلزم تلاش و کوشش است.


در این بازدید غیوری مسئول پژوهشگاه پیشرفته بیو مواد واحد نجف آباد نیر فعالیت‌های این پژوهشکده را تشریح و توضیحاتی درباره آخرین، دستاورد‌ها و توانمندی‌های این واحد دانشگاهی بیان کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب