دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 ارديبهشت 1396 - 13:30

ذوالفقاری: امید ابراهیمی نباید از کوره در می‌رفت/ نایب‌قهرمانی تراکتورسازی قطعی نیست

سرپرست تیم تراکتورسازی گفت: هنوز دو بازی باقی مانده و نمی‌توان به طور حتم تراکتور را نایب‌قهرمان دانست.
کد خبر : 173502

ایوب ذوالفقاری درخصوص پیروزی تراکتورسازی برابر استقلال به خبرنگار ورزشی آنا، گفت: «بازی تماشایی بین هر دو تیم برگزار شد و خوشبختانه این تیم ما بود که در پایان برنده شد. به 3 امتیاز این بازی نیاز داشتیم تا بتوانیم نایب‌قهرمان لیگ شویم. اگر استقلال برابر ما به تساوی می‌رسید یا برنده از زمین خارج می‌شد شانس دومی‌مان خیلی کمتر از شرایط فعلی بود ولی با همت و غیرت بچه‌ها برنده از زمین بیرون آمدیم.»


وی در مورد اینکه هواداران در بازی دیروز چگونه بودند، بیان کرد: «خوشبختانه همه دیدند که مردم آذربایجان چقدر با فرهنگ هستند. در بازی با استقلال ورزشگاه مملو از جمعیت بود و هواداران اصیل تراکتورسازی با احترام به تیم مقابل تیم مورد علاقه‌شان را تشویق کردند. من از کانون هواداران باشگاه تراکتورسازی هم تشکر می‌کنم که نظم بسیار خوبی بین تماشاگران ایجاد کردند.»


سرپرست تیم تراکتورسازی درباره درگیری که بین امید ابراهیمی و علی طاهران رخ داد، اظهار داشت: «من از نزدیک این صحنه را دیدم. طاهران به ابراهیمی بی احترامی نکرد و نمی‌دانم به چه دلیل بازیکن استقلال عصبانی شد. شاید از گلی که در لحظات پایانی خورده بودند ناراحت بود و برای همین هم عصبی شده بود. بهتر است به این مسائل پرداخته نشود چون بی‌دلیل بزرگ می‌شود و زیبایی بازی‌های لیگ را می‌گیرد.»


او درباره عکسی که اثر جراحت روی گردن امید ابراهیمی را نشان می‌دهد و اینکه منصوریان به طاهران گفته باید احترام ابراهیمی را نگه می‌داشت، بیان کرد: «طاهران تنها توپ را زد و اصلا به ابراهیمی نزدیک نشد که به گردن او صدمه‌ای بزند. شاید در صحنه‌ای دیگر این اتفاق افتاده است. ضمن اینکه من این سوال را دارم که چرا هافبک ملی‌پوش استقلال بر اعصاب خود مسلط نماند. او الگوی دیگر بازیکنان است و نباید از کوره در می‌رفت. باز هم می‌گویم که بهتر است این مسائل را دنبال نکنیم.»


ذوالفقاری درباره اینکه می‌توان از حالا تراکتورسازی را نایب‌قهرمان لیگ برتر دانست یا نه، عنوان کرد: «هنوز دو بازی باقی مانده و نمی‌توان به طور حتم تراکتور را نایب‌قهرمان دانست. ما همه تلاش خود را می‌کنیم تا در دیدارهایی که پیش‌رو داریم موفق باشیم و با کسب حداکثر امتیازات در پایان فصل نایب‌قهرمانی را به مردم آذربایجان هدیه دهیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته