دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 فروردين 1396 - 19:11

پیام آیت الله العظمی صافی گلپایگانی به همایش «سهم من در امنیت و آرامش»

پیام مرجع عالیقدر جهان تشیع آیت الله العظمی صافی گلپایگانی به همایش سهم من در امنیت و آرامش از سوی نماینده معظم له قرائت شد.
کد خبر : 173400

به گزارش خبرنگار آنا، در این پیام آمده است: با عرض سلام، ادب و احترام به پرسنل محترم و زحمت کش نیروی انتظامی و شخصیت های بزرگواری که در این همایش باشکوه شرکت کردند ، چند نکته را به عرض می رسانم.


اولین هدف و مقصودی که حکومت ها باید در مقاصد عالیه خود قرار دهند حفظ امنیت در جامعه و آرامش عمومی و ایجاد نشاط و شادابی در زندگی و کسب و کار مردم می باشد،‌ برای رسیدن به این هدف مهم که آرزوی همه آحاد ملت است چند نکته بسیار حیاتی و لازم می باشد.


نکته اول وجود قدرت و نیرویی متدین و متعهد و کاردان که بتواند وظایف محوله خود را به بهترین وجه ممکن انجام دهد و برای انجام بهتر این وظیفه مهم باید همه امکانات لازم از طرف دولت اسلامی در اختیار آنان گذارده شود تا مردم با آسایش و آرامش به زندگی خود ادامه دهند و بدون ترس و وحشت از وجود ظالمان و دزدان و غارتگران به مال و نوامیس و اخلاق در جامعه زندگی نمایند.


نکته دوم نیروی انتظامی و مدیران امنیتی کشور وقتی در کار شرافت مندانه خود موفق هستند که با نیت پاک و اخلاص و فقط برای کسب رضایت خداوند متعال و با اعتقاد به پاداش، اجر و ثواب اخروی انجام وظیفه نمایند و همه زحمات و خدمات خود را تقدیم خداوند و امام زمان (عج) بنماییم و خود را سربازی از سربازان آن حضرت بدانیم و در رضایت آن وجود مقدس،‌ساعی بوده و تلاش نمایند.


آخرین نکته که لازم است عرض کنم اینکه کار و شغل شما عزیزان بسیار مقدس است و در درجه اول خودتان باید شاکر این نعمت بزرگ باشید و با تلاش و مجاهدت خود امنیت را در حد امکان به مردم هدیه نموده و مردم هم باید شاکر این نعمت بزرگ باشند از این همه فداکاری ها و ایثار و خودگذشتگی نیروهای محترم انتظامی و سایر نیروهای مسلح که شبانه روز برای ممکلت اسلامی و عزت و سربلندی نظام زحمت می کشند، تشکر نمایم.


در خاتمه از خداوند متعال مسئلت دارم که امنیت را برای ممکلت ما و برای همه مسلمانان جهان و ملت هایی که می خواهند با صلح و امنیت زندگی نمایند، پایدار نمایند و توان قدرت نیروهای مسلح اسلام را در برابر دشمنان و بداندیشان بیشتر نماید،‌والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته 22 رجب و المرجب 1438 هجری قمری" لطف الله صافی"


همایش «سهم من در امنیت و آرامش» با مشارکت علمی دانشگاه آزاد اسلامی قم و فرماندهی ناحیه انتظامی قم در سالن همایش های شهرداری قم برگزار شد.


انتهای پیام/

برچسب ها: پیام
ارسال نظر
هلدینگ شایسته