دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 فروردين 1396 - 15:46

آغاز کار دومین کنفرانس ملی مهندسی پیشرفته با استفاده از تکنیک‌های ریاضی

دومین کنفرانس ملی مهندسی پیشرفته با استفاده از تکنیک‌های ریاضی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه آغاز به کار کرد.
کد خبر : 173137

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر عزیز جوان‌پور در این کنفرانس که به همت معاونت پژوهشی واحد ارومیه امروز و فردا در محل دانشکده فنی برگزار می شود، گفت: ریاضی، پایه همه علوم بوده و در عصر حاضر کاربرد بسیار زیادی دارد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی اظهار کرد: استادان با گردهمایی و تعامل، گام مهمی در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری و پیشرفت کشور بر می دارند.


وی میزبانی واحد ارومیه در برگزاری این کنفرانس را مایه افتخار برای این دانشگاه دانست و افزود: این کنفرانس فرصت بسیار مناسبی برای گردهمایی و تبادل علوم برای استادان از سراسر کشور به وجود می آورد و این حرکت، گام بسیار مهمی در عمل به منویات رهبری و پیشرفت است.


دبیر علمی همایش نیز با توجه به اهداف برگزاری این کنفرانس تصریح کرد: ارتقا، توسعه و ترویج علم ریاضی، معرفی آخرین دستاوردهای کاربردی ریاضی و مهندسی، ارائه راهکار های علمی در دانش ریاضی و تبادل علوم بین استادانی که از سراسر کشور در این کنفرانس حضور دارند از اهداف برگزاری آن است.



دکتر مریم خدادادی با بیان اینکه 187 مقاله به دبیرخانه همایش رسیده است، گفت: از این تعداد، 164 مقاله برای ارائه از سوی داوران انتخاب شده است.


دکتر پژمان محمدی معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه نیز با قدردانی از گروه ریاضی دانشگاه در برگزاری این همایش خاطرنشان کرد: در سال جاری، علاوه بر کنفرانس ملی ریاضی، کنفرانس گروه زبان و بهداشت و سلامت هم برگزار می شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته