دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 فروردين 1396 - 11:40

بازدید هیأت ارزشیابی پرستاری از دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب

هیأت ارزشیابی رشته پرستاری متشکل از نمایندگان وزارت بهداشت و درمان و حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی از واحد بناب بازدید به عمل آورده و وضعیت رشته پرستاری این واحد را مورد ارزیابی قرار دادند.
کد خبر : 172980

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، هیأت ارزشیابی رشته پرستاری از فضاهای آموزشی، پژوهشی، کتابخانه دیجیتال، امکانات آزمایشگاهی و تجهیزاتی رشته پرستاری بازدید کرده و در جلسات جداگانه‌­ای با هیأت رئیسه واحد، اعضای هیأت علمی و نمایندگان دانشجویان رشته پرستاری درباره وضعیت رشته پرستاری این واحد به بحث و گفت‌وگو پرداختند.


هیأت ارزشیابی رشته پرستاری، آزمایشگاه‌ها، امکانات و زیرساخت‌های واحد بناب را بسیار مناسب و کافی دانسته و تخصیص دانشکده مجزا و کتابخانه مجزا برای رشته­‌های پرستاری و مامایی و تلاش‌­های انجام شده در راستای جذب هیأت علمی برای این رشته‌­ها و فعالیت‌­های مثبت انجام شده در این زمینه را از نقاط قوت این واحد دانشگاهی عنوان و از رئیس جدید این واحد که در چهار ماه اخیر اقدامات بسیار ارزنده‌­ای را در راستای رفع کمبودها و نواقص رشته­‌های علوم پزشکی انجام داده‌­اند، قدردانی کرد.


این هیأت با تأکید بر وجود ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بالای واحد بناب، جذب اعضای هیأت علمی جدید و استفاده موثر از بیمارستان­‌های شهرستان بناب را خواستار شد.


رئیس واحد بناب نیز با تأکید بر توسعه رشته‌­های علوم پزشکی، حضور هیأت ارزشیابی را در ارتقای این رشته‌­ها موثر دانسته و از حضور این هیأت در این واحد دانشگاهی قدردانی کرد.


دکتر سیدعبدالله حجتی افزود: «از هیچ کوشش و هزینه­کردی در تأمین امکانات مورد نیاز و رفع نواقص موجود در این رشته­‌ها دریغ نکرده‌­ایم و با تصویب اولیه چند رشته دیگر علوم پزشکی، در آینده­ای نزدیک شاهد رشد و ارتقای قابل توجه این رشته­‌ها در واحد بناب خواهیم بود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته