دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 فروردين 1396 - 14:38

نخستین بیمارستان در شهرستان بهارستان افتتاح شد + تصاویر

در راستای اجرای برنامه ملی طرح تحول سلامت نخستین بیمارستان در شهرستان بهارستان افتتاح شد.
کد خبر : 172722

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران، دکتر سید جواد حاجی میراسماعیل، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: امیدوار هستم به مناسبت این ایام مبارک کارهای ارزنده بیشتری در زمینه بهداشت و درمان برای مردم مناطق محروم داشته باشیم.


وی افزود: بهارستان یکی از متراکم‌ترین مناطق کشور با بیش از 600 هزار نفر جمعیت است. ولی متاسفانه تا به امروز یک تخت بیمارستانی برای آن در نظر گرفته نشده بود. خدا را شاکریم امروز به مدد دولت تدبیر و امید و با برکت طرح تحول سلامت اولین برگ زرین طرح تحول در شهرستان بهارستان انجام شد.


حاجی میراسماعیل تصریح کرد: البته باید گفت با تعداد جمعیت زیادی که این منطقه دارد، این بیمارستان جوابگوی این مردم نخواهد بود.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران اظهار کرد: با هماهنگی‌های انجام شده قطعه زمینی برای ساخت این بیمارستان اختصاص یافت که پس از کسب مجوزهای لازم کار ساخت بیمارستان دوم هم با ظرفیت 250تخت آغاز شد.


وی افزود: همچنین در این شهرستان 2 کلینیک ویژه هم در حال راه اندازی است، یک کلینیک ویژه در گلستان که خوشبختانه تا حدود 50 درصد و دیگری در نسیم شهر که حدود 10 درصد پیشرفت داشته است، که امیدوار هستیم آن هم به زودی و با سرعت به اتمام رسید و در اختیار مردم قرار گیرد.


حاجی میراسماعیل گفت: خوشبختانه به مدد طرح تحول سلامت دانشگاه علوم پزشکی ایران که شاید یکی از بزرگترین دانشگاه‌های کشور باشد، حدود 5 هزار و دویست نفر از مردم را تحت پوشش دارد و توانسته خدمات بسیار ارزنده‌ای برای مردم داشته باشد.


بر اساس این گزارش، مراسم افتتاحیه بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان بهارستان امروز (سه شنبه) با حضور جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری، دکتر هاشمی وزیر بهداشت،سید حسن هاشمی استاندار تهران، دکتر حاجی میراسماعیل رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران و جمعی از مسؤلان دانشگاه برگزار شد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته