دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 ارديبهشت 1394 - 16:40
در مراسم گرامیداشت اساتید واحد سراب عنوان شد

تاکید نماینده سراب بر کاربردی کردن تولیدات علمی دانشگاهیان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراب در مراسم گرامیداشت اساتید و فرهنگیان پیشکسوت سراب با تجلیل مقام شامخ معلم و با توجه به بیانات امام خمینی (ره)، معلمان را پیروان و ادامه دهندگان راه انبیاء دانست.
کد خبر : 17250

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر داود امینی اعتدال و میانه روی و اعتقاد دو جانبه به مردم و منشاء الهی قدرت را عامل پیروزی و پیشرفت ایران اسلامی دانسته و تندروی‌های جناحی در طول دوره‌های مختلف را از عوامل عقب ماندگی و زیان کشور عنوان کرد.


وی در سال همدلی و همزبانی دولت و ملت همکاری و اقدام متقابل بین دولت و ملت را خواستار شد و تصویب چند رشته دکتری تخصصی در سال جدید را از مصادیق همکاری نزدیک بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراب با نماینده شهرستان عنوان کرد.


نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی با تبریک این ایام به اساتید و فرهنگیان پیشکسوت سراب از زحمات اساتید و فرهنگیان تقدیر کرد.


وی نشاط و انرژی دانشجویان در کنار تجربه و درایت استادان مکملی برای تولید علم و دانش دانسته و از دانشگاهیان خواست برای کاربردی کردن تولیدات علمی خود همتی مضاعف داشته و سعی بر نمایان کردن بازخوردهای عملی تلاش‌های علمی خود در جامعه داشته باشند.


بهمنی خواستار همکاری نزدیک بین مسئولان و مردم در راستای ارتقای رفاه نسبی در سطح شهرستان شد.


گرشاسپی فرماندار سراب با تبریک این هفته با توجه به پتانسیل‌های بالقوه موجود در سطح شهرستان سراب توسعه را مبتنی بر ساختار اجتماعی شهرستان دانست.




انتهای پیام/

برچسب ها: روز معلم
ارسال نظر
هلدینگ شایسته